Sizce aşağıda belirteceğim 2yıllık hangi bölümler iyi?

1 büro yönetimi ve yönetici asistanlığı
2 işletme
3 muhasebe ve vergi
4 lojistik
Bunlardan herhangi birine gideyim mi yoksa başka bölüm mü baksam?
Sizce aşağıda belirteceğim 2yıllık hangi bölümler iyi?
Cevapla