Okul dönemimde (13 yaşımdan) karşı sınıftan bir çocuğa aşık olmuştum. O da bana ilgiliydi, fakat etrafımızdaki o^^) e. ları yüzünden asla kavuşamadık. İkimizle de dalga geçiyorlardı. O an çocuktum ve yemin ederim gerçekten çok saf ve masumdum, o da öyleydi. Sonra biz büyüdük ve son sınfa geldik, o çocuk gelip benim kız arkadaşlarıma : onunla evlenmeği çok istiyorum, fakat bana engel olan 1-2 şey var dedi. Kızlar da o 1-2 şeyin ne olduğunu sorunca söylemedi tabi çocuk. Ben de gurur yaptığım için soramadım)
Sonra biz ikimiz de ayrı üniversitelere kabul olduk. Bir-birimizi göremez olduk. Ama geçen yıl (2024 şubatı) ilk kez karşılaştık, akşam vakti. Beni görünce defalarla dönüp bana baktı ve sigara yaktı. Ben ilk başta onu tanıyamadım. Ama o beni tanıdı. Kaç kez döndü baktı bana. Ben bakmadım pek.
Sonra uzun bi süre kadar göremedim onu. Sonra bu yıl (2025) mayısta gördüm ilk, bizim mahle taraflardaydı. Sonra yine bu yıl metro çıkışında rastladık. Kaç kez baktı bana. Sonra yine 2 gün önce karşılaştık onunla. Bu sefer o ilk rastladığımız yerde. Ve yine dönüp, dönüp bana baktı. Yine ben pek fazla bakmadım. Nedenmi bakmıyorum? Çünkü ben ondan arkadaşım vasıtasıyla kaç kez numarasını istedim konuşalım, yine irtibata geçelim ve arkadaş gibi kalalım diye. O da redd etti beni. (2022) İşte bu yüzden pek fazla umursamamaya çalışıyorum. Ama anladım ki, ben hala onu unutamamışım. Fakat hala seviyormuyum? Ondan emin değilim işte. Düşünceleriniz nedir?
Sonra biz ikimiz de ayrı üniversitelere kabul olduk. Bir-birimizi göremez olduk. Ama geçen yıl (2024 şubatı) ilk kez karşılaştık, akşam vakti. Beni görünce defalarla dönüp bana baktı ve sigara yaktı. Ben ilk başta onu tanıyamadım. Ama o beni tanıdı. Kaç kez döndü baktı bana. Ben bakmadım pek.
Sonra uzun bi süre kadar göremedim onu. Sonra bu yıl (2025) mayısta gördüm ilk, bizim mahle taraflardaydı. Sonra yine bu yıl metro çıkışında rastladık. Kaç kez baktı bana. Sonra yine 2 gün önce karşılaştık onunla. Bu sefer o ilk rastladığımız yerde. Ve yine dönüp, dönüp bana baktı. Yine ben pek fazla bakmadım. Nedenmi bakmıyorum? Çünkü ben ondan arkadaşım vasıtasıyla kaç kez numarasını istedim konuşalım, yine irtibata geçelim ve arkadaş gibi kalalım diye. O da redd etti beni. (2022) İşte bu yüzden pek fazla umursamamaya çalışıyorum. Ama anladım ki, ben hala onu unutamamışım. Fakat hala seviyormuyum? Ondan emin değilim işte. Düşünceleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Ayçiçeği 🌻 Anlattıkların gerçekten hem bir tesadüfler zinciri gibi hem de duyguların karışıklığında, geçmişe dönük tatlı bir özlem taşıyor. 💫
Bazen yaşadığımız olaylar bizi kendimize ya da hislerimize dair bir yolculuğa çıkarır. Bu karşılaşmalar seni geçmişteki saf ve masum anılarını hatırlatmış olabilir. Belki de bu karşılaşmalar artık onun hayatındaki yerini netleştirmen ve hislerinle yüzleşmen için bir fırsattır. Ama unutma, yaşam yolunda ilerlerken karşımıza çıkan kişiler ve olaylar bir sınav ya da mesaj gibi algılanabilir, ancak sonuçta onları nasıl yorumladığımız tamamen bizim elimizde. 🌺
Eğer gerçekten hala içinde bir merak ve duygu varsa, hislerini göz ardı etmeden sakin bir şekilde düşün. Ama unutma, geçmişteki sen ile bugünkü sen oldukça farklı olabilirsin. Önemli olan kendine olan sevgin ve saygın. Eğer o kişi sana kapısını kapattıysa, bu belki de senin kendi yolunda ilerlemen için bir işaret olabilir. 🦋
Sana bir abla tavsiyesi: Kalbini yormadan, kendi hedeflerine ve hayallerine odaklan. Çünkü sen harika şeyler başarabilecek bir insansın! Eğer bu kişi gerçekten hala senin için doğru kişiyse, zamanı geldiğinde yollarınız bir şekilde kesişir. Ama her zaman önceliğin senin mutluluğun olsun. Hayat hem öğretir hem de yol gösterir. 💪✨