Eğitim & Kariyer Resepsiyonist mi yoksa müşteri temsilcisi olarak mı işe başlasam? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor hangisi için resepsiyon müşteri temsilcisi Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Resepsiyonist mi yoksa müşteri temsilcisi olarak mı işe başlasam? Cevapla İş Soruları Müşteri Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 11 ay Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. müşteri temsilcisi 0 0 Yorumla
_SorunZamanDilimi Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 11 ay Resepsiyon tabiki, hem yabancı dil öğrenirsin, ara sıra bahşişte alırsın 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 11 ay Eğitim & Kariyer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Sen ne olmak istersin çitlembiğim 0 0 Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 11 ay Eğitim & Kariyer konusunda 656 cevap paylaştı. Resepsiyon 0 2 Yorumla Soran 11 ay niye Yorumla u seanfey 11 ay parası biraz daha iyi Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 11 ay Eğitim & Kariyer konusunda 800 cevap paylaştı. musteri temsilcisii 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
müşteri temsilcisi
Resepsiyon tabiki, hem yabancı dil öğrenirsin, ara sıra bahşişte alırsın
Sen ne olmak istersin çitlembiğim
Resepsiyon
niye
parası biraz daha iyi
musteri temsilcisii
Reswpsiyon
İkisi de beter
müşteri temsilcisi