İnsanlardan çok çekiniyorum ortaokul ve lisede hep dalga geçildiği için?

İşe girmeye çok çekiniyorum özellikle hiçbir erkekle tanışmak konuşmak istemiyorum erkeklerin olduğu bir yerde bir şey yapmak istemiyorum küçük büyük genç yaşlı farketmeksizin erkeklerin olduğu hiçbir yerde hiçbirsey yapmak istemiyorum çünkü hep benimle dalga geçtiler hep iftira attılar , kara leke sürdüler herkese beni sapık pislik terbiyesiz diye tanıttılar (sırf çirkin ve sivilceli olduğum için) sessiz olduğum için erkek öğretmenler benimle aşırı derecede alay etti sınıf sınıf gezdirip dalga geçen bir öğretmen vardı hayatı aşırı iyiydi hiçbirsey olmadı ama beni seven değer veren erkek hoca vardı o hemen 1 sene sonra meslekten atıldı neden böyle oluyor bilmiyorum insanlar hep benimle çok aşırı kırıcı alay dalga hakaret ne varsa ediyorlar çok utanıyorum bu yaşıma geldim ne yapacağım şimdi kuran kursunda iş varmış gel anlat diyor bir hocam ama ergen erkeklermiş ne yapacağım gitsem mi? Ama işe de ihtiyacım var sınavı da kazanamadım.
Güncellemeler
11 ay
Çok eskiden di bunlar 8-9 yıl önce ama neden ses çıkarmadığımi hatırlamıyorum cidden kendimi savunamiyordum o zaman şimdi olsa ağız burun dalarim
İnsanlardan çok çekiniyorum ortaokul ve lisede hep dalga geçildiği için?
Cevapla