Bu yaşta üniversite okumak pismanlik mıdır?

Merhaba dostlar resimlerim is sahibi olunca kendimi düşünüyorum sanki pişman olur gibi hissediyorum tekrar sınava hazırlanmak gibi planım var fakat rahatsızlık geçirdiğim için kazanamamıştım sınavı mi o yüzden ne yapmam gerekebilir teşekkürler simdiden
Güncellemeler
11 ay
Resimlerim değil reşitlerim yazicaktim
Bu yaşta üniversite okumak pismanlik mıdır?
Cevapla