19 yaşında olmama rağmen beni devlet 20 yaşında sayıyor bu haksızlık değilmi?

6 Aralık'ta doğdum 2005 gelecek 6 Aralık 20 basicam
19 yaşında olmama rağmen beni devlet 20 yaşında sayıyor bu haksızlık değilmi?
Cevapla