Üniversiteyi Kendi Şehrimde Okuduğuma Pişmanım, Yaş 24 Hayatta her şey için çok mu geç tavsiyeleriniz neler?

Keşke üniversiteyi başka şehirde okusaydım, şimdiki aklım olsa üniversiteyi başka şehirde okurdum. 24 yaşındayım, kendi şehrimde okuduğum için pişmanım keşke başka şehirde okusaydım eğer şimdi ki aklım olsa başka şehirde okurdum, bazı arkadaşlarım başka şehirlerde üniversite okuyup oraya yerleştiler ailelerinden uzakta kendilerine yeni çevre edindiler bense kendi şehrimde hapis olmuş gibi hissediyorum sanki yeniden başlamak için yeni insanlarla tanışmak için başarılı olmak için v. b. her şey çok geç gibi hissediyorum. tavsiyeleriniz neler arkadaşlar?

Üniversiteyi Kendi Şehrimde Okuduğuma Pişmanım, Yaş 24 Hayatta her şey için çok mu geç tavsiyeleriniz neler?
Cevapla