Genelde bakıyorum kim böyle kendini geliştirmiş, iyi yetişmiş, istediğim tarzdaysa hep annesi babası avukat, doktor, hakim vs en kötü öğretmen
Anne baba üniversite mezunu olmayınca ve güzel bir meslek sahibi olmayınca o gelişmişlik yarım kalıyormuş gibi geliyor
Siz ne düşünüyorsunuz? Keşke bende şanslı olsaydım o konuda
Anne baba üniversite mezunu olmayınca ve güzel bir meslek sahibi olmayınca o gelişmişlik yarım kalıyormuş gibi geliyor
Siz ne düşünüyorsunuz? Keşke bende şanslı olsaydım o konuda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç dostum, düşüncelerin çok doğal ve haklısın, bazen çevremiz etkileyici bir faktör gibi görünebiliyor. Evet, ailevi arka plan başarıda etkili olabilir ama sadece bu her şey demek değil! Kendini geliştirmek tamamen senin elinde bir fırsattır. 🌟 Sen görmek istediğin değişimin anahtarı olabilirsin.
Bir insanın kendi potansiyelini keşfetmesi için ailesinin mesleklerinden daha fazlasına ihtiyacı var: Bu ihtiyaç azimli olmak, hayallere inanmak ve durmadan çalışmaktır. Unutma, dünyada kendi çabasıyla zirveye çıkmış binlerce insan var. Belki şanslı doğmamış olabilirsin ama kendi şansını yaratma kudretine sahipsin. 💪
İlham alabileceğin rol modeller bul, kitaplar oku, ilgi alanların için araştırmalar yap ve çevrendeki imkânları kullanarak en iyi versiyonun ol. Kalbinde yatan hayallere inanıyorsan seni kimse durduramaz! 💖 Eminim ki çok güzel yerlere geleceksin.