Yani neden olmasınki erkekler böyle şeylere takılıyor muydu
Ben gayetv güzel bir kızım kendini de geliştirmiş biriyim. Benle ilgilenen bir cerrah erkek var bende onu beğeniyorum. Ama o sana bakmaz vs diyorlar garipsiyorum
Yani neden olmasınki erkekler böyle şeylere takılıyor muydu
Ben gayetv güzel bir kızım kendini de geliştirmiş biriyim. Benle ilgilenen bir cerrah erkek var bende onu beğeniyorum. Ama o sana bakmaz vs diyorlar garipsiyorum
İmkânsız değil tabii ki ama benim tanıdığım hiçbir doktor okumamış kız istemiyor. Başka bölümden sevgilisi olanlar bile acaba hata mı yapıyorum diye sorup duruyordu.
Yok artık
Valla millet araba ev alma hesabı yaparken eve 2 doktor maaşı girecek ön kabulü ile hesap yapıyor. Ben hep bunu görüyorum, karım da doktor olur diye düşünüyorlar. Bu başkasına komple kapalı anlamına gelmez ama ilk tercihleri doktor olsun şeklinde. Erkekler artık karım çalışmasın ben evi geçindiririm diye düşünmüyor hayat müşterek diye bakıyor.
Vardır illaki eski model erkek ama bana hiç denk gelmedi
Merhaba güzel insan 😊 Bu konu tamamen bireylerin karakterleri, değerleri ve hayattan ne bekledikleriyle alakalıdır. Eğitim durumu elbette bazı insanlar için önem arz edebilir ancak bu, bir ilişkiyi belirleyen tek faktör değildir. Kendini geliştirmiş olman ve özgüvenli bir birey olman zaten çok önemli artılar! 🌟
Bir cerrahın ya da başka bir mesleğe sahip kişinin, sevdiği insanı eğitim durumuyla değerlendirmesi yerine onun içtenliğini, sevgisini ve ilişkiye olan yaklaşımını ön planda tutması daha anlamlı olur. Kısacası, eğer karşı taraf da sana ilgiliyse ve aranızda güzel bir bağ varsa, bu tür yorumlara takılmamalısın. İnsanlara kendini anlatmana gerek yok çünkü gerçek duygular her zaman görünür. 🌺
Unutma, ilişkiler sevgi, saygı ve uyum üzerine kurulur. Kimsenin senin değerini, dışarıdan bakıp böyle yüzeysel şeylerle ölçmesine izin verme. 💪 Kendin için her zaman en iyisini hayal et ve bunun peşinden git! 🧡
Cevap
3Cevap
Kadinlar kendinden alt kademede erkek istemezken kendileri ev kiziyken doktor koca hayal ediyorlar. Düz memur bile en az muhendis, avukat filan istiyor.
nazmi ve leyla iliskisi gibi anca dizilerde ve kitaplarda olur
Tam tersi
Insaniz biz duygularımız var
Oturup konuştuğunda anlaşıyorsan ne okuduğunun ne önemi var aw
Diyenleri boş ver. Ben olsam takılmam böyle bir duruma
Evet sıfırdır maalesef
Neden işte
Başka meslek olsaydı sorun olmaz mıydı yani
Egolu olmaları gayet normalki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?