Çağrı merkezinde çalışan var mı, Sizce yapılır mı kısa süreliğine?

Çok uzun zamandır evdeyim ve akıl sağlığımı kaybetmek üzereyken bi Çağrı merkezinde perşembe ise başlıyorum. Max 6 ay çalışmayı düşünüyorum. Sizce yapılabilir mi?
Çağrı merkezinde çalışan var mı, Sizce yapılır mı kısa süreliğine?
Cevapla