Ben kadın gibi hissediyorum, doğuştan böyleyim. Hormonlarıma baktırmayı düşünüyoruz ailemle, tedavisi var mı?

Doğduğumdan beri hep kadın gibi hissettim.
Dişil enerjim çok yüksek. Hal, hareketlerim, duruşum, konuşmam, tavır vs çok kadınsı hep beni ele veriyor ve bu toplum tarafından yargılanmama neden oluyor
Ailemin haberi var bu durumumdan ve beni yargılamadılar hep yanımdalar 🥹
Tedavi olabilirmiyim?
Ben kadın gibi hissediyorum, doğuştan böyleyim. Hormonlarıma baktırmayı düşünüyoruz ailemle, tedavisi var mı?
Cevapla