Her şeyde yetersiz hissediyorum bu duygu peşimi bırakmıyor lütfen bi bakar mısınız nasıl atlatacagim?

Vakti olan varsa okuyabilir mi şimdiden teşekkür ederim. Cidden yutkunamıyorum her şey üstüme üstüme gelmeye başladı. Çok fazla şeyde kendimi yetersiz hissediyorum. Lisedeki arkadaşlarıma baktım şimdi herkes cidden güzel yerlerde. Bende iyi bir bölüm okuyorum ama okuduğum yeri asla beğenmiyorum. Okulda 1 tane arkadaşım var onunla da çok görüşemiyoruz. Orada da yalnızım. Aile evine geliyorum 18 yıldır yaşıyorum burada 1 tane arkadaşım yok. 21 yaşındayım. Dışarı çıkacağım arayıp cagirabilecegim vakit geçirebileceğim tek insan yok. Günlerdir evdeyim dizi izle kitap oku bu döngü. Kimseyle konuştuğum yok. Buna da şükür isyan etmiyorum. İnsanlara bakıyorum hayatlarının tadını çıkarıyor. Oradan oraya geziyor duruyorlar. Gezmeyi seven bir insanım ama tek sıkıyor. Kendimle asla barışık bir insan değilim dış görünüşümü sevmiyorum. Ailem güzelsin desede yok. Bilmiyorum kafam çok dolu geceleri uyuyamıyorum. Bir şeyler başarmak istiyorum bolumumle ilgimi başaramıyorum. Hevesim yok. Hiçbir şeye hevesim kalmamış. Herkesin yüzüne gülüyorum iyi olduğuma ikna ediyorum ama kafamın içindeki fırtınadan kimsenin haberi yok. Kimseye kendimle ilgi bu kısmı göstermem normalde ama yoruldum birine birilerine anlatma ihtiyacı hissediyorum. Ne yapmam gerekiyor cidden yoruldum bakın cidden yoruldum. Yoruldum kelimesini iliklerime kadar hissediyorum bu 3 aydır. Ne yapabilirim bir şey söyler misiniz
Her şeyde yetersiz hissediyorum bu duygu peşimi bırakmıyor lütfen bi bakar mısınız nasıl atlatacagim?
Cevapla