26 yaşındayım tyt'ye girdim, okumaya devam etmeye değer mi yoksa boşuna mı çabalıyorum?

Hayatım pişmanlıklarla dolu, zamanında 2 yıllık bilgisayar programcılığı okudum. Ama alanımda iş bulamadım, memur vs de olamadım sonra yönetim bilişim sistemlerini açıktan okumaya devam ettim son sınıfa geldim ama bana fayda sağlamayacağını anladım bu yüzden mezun da olmuyorum. 26 yaşına bir ay içinde gireceğim ne yapsam bilmiyorum. Bu yaştan sonra ne yapılır ki?

26 yaşındayım tyt'ye girdim, okumaya devam etmeye değer mi yoksa boşuna mı çabalıyorum?
Cevapla