Eğitim & Kariyer Acil Tıp Teknisyenliği 1. sinifim. DGS ne zaman girebilirim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hemşireliğe geçmek istiyorum.Eğer DGS geçersem kaçıncı sınıftan başlarım Acil Tıp Teknisyenliği 1. sinifim. DGS ne zaman girebilirim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
GıcıkAdam34 Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 101% 11 ay Genelde 3 eğer üniversite kabul ederse aldığın dersleri yoks 1. sınıf tabi kontejanlar sınırlı 1 kişi falan 0 2 Yorumla Soran 11 ay Ne zaman girip tercih verebilirim Yorumla GıcıkAdam34 11 ay Bölümün bittiğinde Yorumla
didakdik Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% 11 ay Acil tıp teknisyenliği mi teknikerliği mi okuduğun bölüm, yani unidemisin lisedeni? 0 8 Yorumla Soran 11 ay Üni Yorumla didakdik 11 ay Teknikerlik yani, 2 yıllık bölümde bölüm değişikliği yıl sonunda yapabilirsin, ama o dikey geçiş değil yatay geçiştir Yorumla Soran 11 ay Dgs dikey geçiş sınavı demek Yorumla didakdik 11 ay Sen dikey gecemezsin işte, onun için bölümünü bitirmen gerek, 4 yila tamamlamak için dgsye girersin Yorumla didakdik 11 ay Bölüm değişikliği yatay geçiştir Yorumla Soran 11 ay Dikey geçişe kimler girer Yorumla didakdik 11 ay Ön lisans mezunları Yorumla didakdik 11 ay Sen 1. Siniftasin Yorumla
Sookratess Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 11 ay Canım 2025 DGS 1 ay sonra geç kaldin ona 0 7 Yorumla GıcıkAdam34 11 ay Zaten giremez mezun olmadan Yorumla Sookratess 11 ay Mezuniyet şart değil ki. Okuyorsa girebilir Yorumla GıcıkAdam34 11 ay Hayır bu dgsin şartı 2 yıllıkdan mezun olan kişilerin 4yıllığa geçişidir zaten uni okumayan biri dgs ye giriş izni yok Yorumla Sookratess 11 ay Canım sen üni okuyorsun ya hani. 2 sınıfsin diyelim başvuru yapabiliyorsun mezun olmadan. Zaten üniversite mezuniyetleri ağustosta oluyor ama sınav temmuzda Yorumla GıcıkAdam34 11 ay O zaman zaten yapıyosun 2. sınıfken ama ben 1. sınıf için diyom Yorumla Sookratess 11 ay Bu yıl geçti zaten gelecek yılda 2 sınıf olur tartisamayalim bence 😂😂 Yorumla GıcıkAdam34 11 ay Evet sen dedin ya 2025 e geç kaldın diye bende o yüzden dedim daha 2. sınıfa yeni geçmiş başvuramaz 2026 ya başvurur diye o yüzden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Genelde 3 eğer üniversite kabul ederse aldığın dersleri yoks 1. sınıf tabi kontejanlar sınırlı 1 kişi falan
Ne zaman girip tercih verebilirim
Bölümün bittiğinde
Acil tıp teknisyenliği mi teknikerliği mi okuduğun bölüm, yani unidemisin lisedeni?
Üni
Teknikerlik yani, 2 yıllık bölümde bölüm değişikliği yıl sonunda yapabilirsin, ama o dikey geçiş değil yatay geçiştir
Dgs dikey geçiş sınavı demek
Sen dikey gecemezsin işte, onun için bölümünü bitirmen gerek, 4 yila tamamlamak için dgsye girersin
Bölüm değişikliği yatay geçiştir
Dikey geçişe kimler girer
Ön lisans mezunları
Sen 1. Siniftasin
Canım 2025 DGS 1 ay sonra geç kaldin ona
Zaten giremez mezun olmadan
Mezuniyet şart değil ki. Okuyorsa girebilir
Hayır bu dgsin şartı 2 yıllıkdan mezun olan kişilerin 4yıllığa geçişidir zaten uni okumayan biri dgs ye giriş izni yok
Canım sen üni okuyorsun ya hani. 2 sınıfsin diyelim başvuru yapabiliyorsun mezun olmadan. Zaten üniversite mezuniyetleri ağustosta oluyor ama sınav temmuzda
O zaman zaten yapıyosun 2. sınıfken ama ben 1. sınıf için diyom
Bu yıl geçti zaten gelecek yılda 2 sınıf olur tartisamayalim bence 😂😂
Evet sen dedin ya 2025 e geç kaldın diye bende o yüzden dedim daha 2. sınıfa yeni geçmiş başvuramaz 2026 ya başvurur diye o yüzden
hadi bakalmmmmm hayirlisiu olsun