Saabit iş ile çalışırken fazla kazanç sağlanabilme ihtimali var mı?

Selam arkadaşlar,
Ben düz memurluk düşünüyorum, kpss çalışıyorum 3 aydır ama memurlar düşük alıyor bana göre evdekilere destek olmam lazım çünkü ebeveynlerim işsiz şu an hala çalışıyorum ama sınav zamanında işten çıkacağım.
Saabit iş ile çalışırken fazla kazanç sağlanabilme ihtimali var mı?
Cevapla