4 senelik üniden 7 senede mezun olan birinden akademisyen olur mu?

2020 de girdim üniversiteye tarih okuyorum. Pandemide derslere erişemedim, bazısını kopyayla geçtim bazısından kaldım. Pandemi bitti tam oh demişken bu sefer deprem yüzünden kapandı. Girdiğim sınav hocalara görünmedi bütlere giremedim derken ortalama yıkıldı. Haliyle benim mental de çöktü. 10 dersten kaldım 6 dersi ise hiç alamadım bile.

Şimdi ne halt edeceğim bilmiyorum. Toparlanmaya çalışıyorum, düşük notlu derslerimi yükseltmeye uğraştım. Sınıf arkadaşlarım yüksek lisans yaparken ben mezun olamıyorum. Moralim 0. Geçen arkadaşım dalga geçti herkes okumak zorunda değil ev hanımı olursun dedi.

Sizce ne yapmalıyım?
4 senelik üniden 7 senede mezun olan birinden akademisyen olur mu?
Cevapla