2020 de girdim üniversiteye tarih okuyorum. Pandemide derslere erişemedim, bazısını kopyayla geçtim bazısından kaldım. Pandemi bitti tam oh demişken bu sefer deprem yüzünden kapandı. Girdiğim sınav hocalara görünmedi bütlere giremedim derken ortalama yıkıldı. Haliyle benim mental de çöktü. 10 dersten kaldım 6 dersi ise hiç alamadım bile.
Şimdi ne halt edeceğim bilmiyorum. Toparlanmaya çalışıyorum, düşük notlu derslerimi yükseltmeye uğraştım. Sınıf arkadaşlarım yüksek lisans yaparken ben mezun olamıyorum. Moralim 0. Geçen arkadaşım dalga geçti herkes okumak zorunda değil ev hanımı olursun dedi.
Sizce ne yapmalıyım?
Şimdi ne halt edeceğim bilmiyorum. Toparlanmaya çalışıyorum, düşük notlu derslerimi yükseltmeye uğraştım. Sınıf arkadaşlarım yüksek lisans yaparken ben mezun olamıyorum. Moralim 0. Geçen arkadaşım dalga geçti herkes okumak zorunda değil ev hanımı olursun dedi.
Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok iyi ortalamayla bitirirse, ALES ve YDS'den de çok iyi puan alırsa neden olmasın?
Ama lisans 7 sene sürmüş olacak sormazlar mı ne halt ettin diye
Durumunu anlatırsın sen de. Deprem oldu, Pandemş oldu vs.
Ortalaman kaç ales ve yds ye girdin mi?