2 ay çalıştığım iş yerinde kimsenin beni instagramdan takip etmemesi doğal mı ve benim iş bulma şansım yok mu?

Konu şu ben geçen yıl migros markette çalıştım ama evime aşırı uzaktı. Benim evim bursanin en doğusunda orası bursanın en batısındaydı 23 durak vardı. Migrosta beraber çalıştım hiç bir arkadaşım beni kabul etmiyor. Daha önce çıktım iş yerleri için çok pişmanım hiç çevre edinemedim bu yüzden. Ne güzel fırsatlar geçmişti. Ama ben o zamanlar hastaydım. Yani engel raporum vardı öyle girmiştim işe. Şimdi ne doğru düzgün çevrem var ne işim 1 yıldır evdeyim. İş bulamıyorum bu yüzden mi acaba. Arkadaşlarında beni kabul etmemesi o yüzden olabilir mi? Şimdi ablamla konuştum. Ben de iki ay tanıdıklarımı eklemem damla onlarla neden özelimi paylaşayım dedi. Ne yapacağım ben hep daha önce çalıştım işler 3 ay 6 ay öyle ya da daha kısa olanları var 3 hafta 5 hafta. Asla iş bulamıycam. Al 50 yere başvuru yaptım dönmediler.
2 ay çalıştığım iş yerinde kimsenin beni instagramdan takip etmemesi doğal mı ve benim iş bulma şansım yok mu?
Cevapla