Eğitim & Kariyer Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü çok kötü bir bölüm mü? Çokbiliyyyyon Takip Et Xper 6 Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Okuduğun bölümden umutsuz olmak Güncellemeler1 yıl Offff Güncellemeler1 yıl 😓😓😓😓😓 Halkla ilişkiler ve tanıtım bölümü çok kötü bir bölüm mü? Cevapla İlişki Soruları Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
GGwrRespectGG Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 33% 1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 311 cevap paylaştı. Bence boş durmaktan iyidir 0 1 Yorumla GGwrRespectGG 1 yıl Ben senin yerinde olsam 1 sene okurum sonra ikinci sene sınava tekrar girerim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence boş durmaktan iyidir
Ben senin yerinde olsam 1 sene okurum sonra ikinci sene sınava tekrar girerim