Nasıl iş bulamadın, nasıl giremiyorsun sen işe diyen insanlardan nefret ediyorum. Sizde de aynı mı durumlar?

Arkadaşım bulamadım, senin dediğin yerlerde de köle gibi çalışmak zorunda değilim anlayın artık şunu. Biz eskiden ne çok çalışıyorduk ne zorluklarla geldik buraya diyenler oluyor bir de. Beni ilgilendirmiyor banane kendi çocuklarına anlat bunu sen çektin diye ben de çekmek zorunda değilim ayrıca hastalığım her işe girmeme müsade etmiyor. Bir de aynı kişi bana birini ayarlamaya çalışıp çalıştırmaz bu seni evde yatarsın akşama kadar diyor. Kendinle çekişme be ablacım öyle birini isteseydim senin önerdiğin kişiye mi kalırdım yani. Allah bu gibi insanlardan korusun hepimizi.
Nasıl iş bulamadın, nasıl giremiyorsun sen işe diyen insanlardan nefret ediyorum. Sizde de aynı mı durumlar?
Cevapla