Üniversite hocasının sosyal medyadan istek göndermesi normal mi?

Arkadaşlar bahsettiğim bu hocayla sene boyunca toplasanız üç kere konuşmuşuzdur en çok. Hoca çok bilgili ağır başlı bütün okulun çok sevdiği bi hoca ve beni birkaç kez kalabalık bir toplantıda izlediğini görmüştüm. Hocadan etkileniyorum ve yakınlaşınca geriliyorum. Okul bittikten bir gün sonra istek attı ve storylerimi beğeniyor. Bizim sınıftan takipleştiği üç kişi falan var onlar da bana ilk istek attığında yoktu. Bence onlar hocayı takibe aldı çünkü diğer hocaları da takip ediyorlar ve bu hoca dediğim gibi böyle şeyleri düşünüp yapacak biri değil. Ve başka hiçbir hocayı falan da takip etmiyorum. Sizce normal mi yoksa var mı bir şeyler
Üniversite hocasının sosyal medyadan istek göndermesi normal mi?
Cevapla