Arkadaşlar ben endüstri müh okudum ama mutsuzum bu mesleği yapmak hiç içimden gelmiyor daha doğrusu benim aklım h?

Arkadaşlar ben endüstri mühendisliği okudum ama bölümümü sevemedim bir türlü daha doğrusu aklım hep sağlıkla alakalı bölümlerde takılı kaldı tekrar okumak istiyorum ama artık ailem kabul etmez heralde zaten sınav senemde bir sene daha mezuna kalmak istemiştim zorla tercih yaptırmışlardı. Şuanda işte bulamadım henüz ne yalan söyleyeyim çalışmaya bile korkuyorum yaş oldu 26

Arkadaşlar ben endüstri müh okudum ama mutsuzum bu mesleği yapmak hiç içimden gelmiyor daha doğrusu benim aklım h?
Cevapla