Tıp öğrencisiyim erkek arkadaşım teknik bölümde zamanla anlaşmak zorlaşır mı?

Ben tıp fakültesi 1. sınıf öğrencisiyim, erkek arkadaşım ise inşaat teknikerliği okuyor. DGS ile 4 yıllık mühendisliğe geçmek istiyor ama henüz kesin değil. Bu durum beni düşündürüyor çünkü Ailem aramızda hem eğitim süresi hem de düşünce yapısı bakımından farklılıklar olur. Kültürel farklar, hayata bakış açımız, hatta zamanla oluşacak sosyal çevrelerimiz bile birbirinizden uzaklaştırır sorunlar yaratır diyor.

Tıp öğrencisiyim erkek arkadaşım teknik bölümde zamanla anlaşmak zorlaşır mı?
Cevapla