Yüksek maaşlı işte çalışıp en ufak bir kıyımda kapının önüne konmak mı yoksa ortalama maaşlı bir işte uzun süre çalışmak mı?

KS de maaşlar havada uçuşuyor...

60k, 80 k, 100 k hatta üzeri..

Ancak tecrübelerime göre işveren yüksek maaş verdiğinde hem hata affetmiyor hem de şirket ödeme güçlüğü çektiği zamanlarda ilk gidenler yüksek maaşlı çalışanlar oluyor.

Peki sizce ortalama maaşlı bir işte mi çalışmak daha mantıklı yoksa yüksek maaş mı?

Yüksek maaşlı işte çalışıp en ufak bir kıyımda kapının önüne konmak mı yoksa ortalama maaşlı bir işte uzun süre çalışmak mı?
Cevapla