1 Yıldır iş bulamıyorum arkadaşlarım benden bu yüzden uzaklaşmış olabilir mi?

Ya 1 yıldır işsizim. 1 yıl oldu. O kadar sıkılıyorum ki. Sadece market deneyimim var. 30 yaşına kadar hiç işleri umursamadım istikrarlı olmadım yani. Evli değilim 2 ay maaş aldıktan sonra ben bunları çalışırken nasıl harcayacam diyip çıktım. Bu yaşıma kadar sürekli 6 ay 2 ay çalışıp iş bulabildim ama 1 yıldır bulamıyorum. Kafayı yiycem. Bir arkadaşım var araba kullanmasını yeni yeni öğreniyor dün akşam başka bir yakın arkadaşı ile araba reelsi atmış. Benimle ne zamandır görüşmüyor. Dün akşam yazdım sadece halamdayım yazdı. Bu sabah da bana kızgın mısın dedim iki mesajla hayır ama diye açıklama yapıp bir daha yazmadı. Başka bir arkadaşımla iki gün önce küstümü demiştim ortak arkadaşımız değil ama acaba o yüzden mi ben çok takıntılıyım dostlar o yüzden çok yalnızım benimle konuşun ve bu durum konusunda bana yardımcı olun bir insanın 1 yıl işsiz kalması anormal bir şey mi ne yapayım arıyorum ama bulamıyorum üstelik kilo da aldım.
1 Yıldır iş bulamıyorum arkadaşlarım benden bu yüzden uzaklaşmış olabilir mi?
Cevapla