Sizce çok sorun olur mu bu. Yani evlilik ve çocuk için?

Ben sınıf öğretmenliği mezunuyum. Mesleğe başladım ama böyle hep sorunlu sınıflarla filan karşılaşınca mesleğe küsüp mesleği bıraktım. 1-2 yıl filan. Sonra özel sektörde iş güç baktim. Özel sektör devletten daha kötü. Onu anladım. Atanmak istiyorum. Zaten zorunlu görevi yaptıktan sonra direkt okul idareciliğine geçmek istiyorum.26 yaşındayım ama kendimi geç kalmış hissediyorum. Çünkü evlenmek, çoluk cocuga karışmak filan da istiyorum. Şimdi Kpss kazan sonra gir Doğu'ya görev yap filan işlerim uzayacak sanki. Bilmiyorum ya. Kafam karmakarışık.

Sizce çok sorun olur mu bu. Yani evlilik ve çocuk için?
Cevapla