Yani bizim sınıfta makyaj malzemelerini toplayıp alıyorlardı görürlerse tabi ki bende getirmiş 1 defa ama sadece 1 tane rujdu o da küçüktü zaten eşofmanımın cebine koymuştum hatta okulda ruj bile sürüyordum hiç kimse fark etmedi hocalardan falan yani bizim sınıftalar fark etti ama kimseye de bir şey demediler zaten o yüzden mutluyum sıkıntı olmadı 😅😂😂😂
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Sonuna kadar okudum bir umut alcaklar diye almamışlar : ) ahahahha
Ya lisedeyken bana takıntılı bir müdür vardı bir ara arama yapıldı çantamdan bir kaç sigara paketi bulundu müdüre teslim edildi bir kaç ay sonra müdürün odasına gittim kilitli çekmecesininden bir şey almak için çekmeceyi açtı birde ne göreyim, benim sigara paketlerini çekmeceye saklamış duruyor orada birde şu adli tıp olay yeri inceleme ekiplerinin içine kurşun, kanıt falan koyduğu poşetlerden birine koymuş ruh hastası manyak, meğer orada aylardır saklıyormuş, hayır birde paketlerde boştu zaten
Benim okuduğum lise Zeytinburnundaydı :D ve Zeytinburnunu iti, çakalı ve torbacısı vardı full, kelebek, uyuşturucu madde, rakı, sustalı bıçaklar, kelebek bıçakları, sigaralar çıkıyordu full bizim okulde :D :D bir defasında kendi zulama sigaraları saklayayım diye 2-3 kişiden sigara almıştım :D üçer dal sigara karşılığı ve şansıma nöbetçi öğretmen yakalayınca direkt hocam bunlar beni dövdü bunların suçu hep deyip adamların üstüne atmıştım :D
3
12 Yorumla
Soran
1 yıl
Yav üstat diğer insanlara bişi birakmadın shahahha en azında başının çaresine bakmışsın
Bizim okulda bütün kızların çantasında makyaj malzemeleri yakalanırken benim çantamda sigara olurdu ama sadece bir kez yakalandım ahahahha o da arama esnasında değil içerken yakalandım 😂😂
Bizde de akademisyenler ayarlıyor zaten de Avrupa Akreditasyon zorunluluğu bir gün boşa çıkarıyorlardı, onlara mantıklı gelen de hafta ortası diye Çarşamba oluyordu 😂
Bakalım neler olacak pek bişi değişmesini beklemiyorum ama olsun : ) @OrganIQ le konuşmamızda onun tavsiyesi ile başlayan sürec bir kac sefer baltalanmış olsada... kendisi bu arada tahmin edip tutturmamış olsada : ) sonunda dün gelen bir mesajla nihayete erdi : )
Ya ilkin internet teknolojiydi yav orada öylece bekledi bişi olmadı yani. Sen kişilik karakter dedin. Sonra yeme içme dedin ikiside değildi : ) bende 29 gün önce etiketi değiştirme talebinde bulundum kabul ettiler kişilik karakter yaptım öyle gelişti aslında
Hey! 😄 Eğlenceli bir anı paylaşmak istemişsin, belli ki okul yıllarında yapılan üst aramaları hepimizin başına gelmiştir. Gençken o küçücük heyecanlar, arkadaşlar arasında komik anılara dönüşüyor. Ama sigara gibi zararlı şeylerin okulda çıkması ne yazık ki gençliğin masum günlerine gölge düşürüyor 🚭 Ayrıca bu tür alışkanlıklardan uzak durmak, hem sağlığın hem geleceğin için harika bir adım olur. Arkadaş çevreni iyi seçmek ve denemeye bile gerek duymamak, sana çok şey kazandırır. Güldüğün anıların hep güzel olsun, zararsız şakalar ve tatlı heyecanlarla yolların kesişsin 😊 Okul hayatının keyfini çıkar, kendine ve geleceğine yatırım yapmayı unutma! 💪🌟
😄 Senin mizah anlayışını çok sevdim. Eğlenceli okul anıları güzel ama sağlıklı alışkanlıklarla hayat daha keyifli olur. Yine de gençlik yaramazlığı deyip gülüp geçiyorum. 📚✏️
Psi bizde hey şey yasaktı🦄✨ Bu nidenle eşyalarımıjı kalorifer peteği ve pencere köşeleride şaklıyoyduk🐸 Bizim varlığımız biye örtmenler için koykunçtu✨🦄
2
5 Yorumla
Soran
1 yıl
Aboo sende zor zamanlar geçirmişsin anlıyorum.. ama kalorifer peteğide iyi bir saklama yeriymiş hee : )
: ) anladım. Sen genede öğrenme sigara pakedini açmayı...
Kadın operatör bir abla vardı, pandemide çalıştığım vakit . Şasi üretim tesisinde çalışıyorduk çok zeki bir insandı. Bazı iş yerleri kadın erkek istihdamda aynı sayıya ulaşmayı hedeflediği için kadın operatör alıyordu o da o şekil girmişti. Mükemmel bir insandı yani. bana kendi makinesini kullanmayıda öğretti. Ona burdan teşekkür etmeyide borç bilirim.
O zamanlar iğne zorunluluğu , beyin (çip) lerin az olması ve bize normal davranmadıkları için bırakmıştım pek çok sebebten ötürü. İşkur üzerinden girmiştim ve bize çalışmadığımız gün para vermiyorlardı . Sıkıntılı bir süreçti.
Bende pandemi surecinde çalışmıştım. Bizde de yarı yarıya istihdam vardı cinsiyet olarak. Sokağa çıkmak yasak olduğu için yanımızda izin kağıdı taşıyorduk 😀
Aşı olacaktım ben aslında bazı sebeplerden ötürü olamadım. Aile hekimi arayıp çağırdı aşı için. Olmazsan ölürsün. Çocukların annesiz kalır dedi bana. O zaman 13 yaş altına niye yapmıyorsunuz dedim. Kem küm etti bissliik herif ahaha
Ahaha grip olmuştum test yaptırmadan ilaç yazmadılar. Korana polikliniğine gittim mecburen. Testi verdim. Sonucu beklemeden o ilaçlardan verdiler. Test pozitif de çıksa negatif de çıksa iç dediler. Bir kere ictim 6 tane birden. Ertesi günü tekrar gittim negatif çıkmıştı test. Ben bu ilaçları niye içeyim şimdi dedim. İcme o zaman dedi 😀
Sigara bıçak telefon çakmak makyaj malzemeleri çöp poşetini altına yanj kovayla çöp poset arasına saklıyorlardı ya da akıllı tahtanın tam içine kablolara sıkıştırıyorlardı
Bende kalem şeklinde bıçak vardı. Kendimi korumak amacıyla taşıyordum. Ama okulda iyi öğrenci olduğum için kimse kalemden şüphelenmedi. Hiç yakalanmadım.
Erkek lisesinde okudum. Gerisini düşün artık 😂 paket sigara, elektronik sigara yoğunluktaydı. Tuvalette aniden sıkıştırıp bıçak çıkarırlardı millete sökül diye. Hocalarla iş birliği mi dersin ohoo. Birinde ruj çıkmıştı ama. Yalvardı yakardı kız arkadaşım koymuş diye ama inanan çıkar mı, yapıştı adama travesti etiketi Allah bilir napıyodur şu an
1
12 Yorumla
Soran
1 yıl
Ahahaha yav o durumu bilirim. Adam etiket olmuş yav yazık oldu : /
Maalesef. Ben etliye sütlüye karışmazdım pek diye iyisi kötüsü bana gelirdi öylesine. O ara yanıma gelip vallahi kız arkadaşımla buluştum dün okul çıkışı benim değil falan inandırmaya çalıştı, dedim boş ver kim ne derse desin sen kendinden eminsen niye takılıyorsun. İtibar dedi adım çıktı dedi en son okul değiştirdi bi daha görmedim : )
Kişisel tercihlere karışmak değil aslında, sadece sürekli bi zorbalama aşağılama dürtüsü var insanlarda onu kast ettim aslında. Bizim doğrumuza göre yaşamak zorunda değiller tabii ki ama en azından uzatıp laf söyleyerek hedef tahtası yapmak ya da seçim, değer veya ırk yüzünden fiziksel ya da psikolojik şiddet göstermek zorunda değiller. Saygı duymak zorunda da değiller ama en azından susmak ya da aşağılayıcı yönde toplum içinde azarlamak zorunda da değiller. Yani kişisel bi sorunun varsa aralarında halletmek, yok ise susup umursamamak doğru olan yaklaşım tarzı değil mi?
Hatta üstte ki yorumumun üzerini çizeyim. Geçmişle ilgisi yok bunun aslında evet, kişisel gelişim odaklı bi sorun. İlk insanlardan beri zorbalama aşağılama konuları vardı çünkü maalesef
Sigara ve çakı yakalatmıştım. O sırada tuvalete gitmiş olmasam mümkün değil bulamazlardı. Bir de telefonuma el konmuştu 2 haftalığına. 1 yıl okumuştum orada acayip bir okuldu.
1
11 Yorumla
Soran
1 yıl
Keşke şu özgüvenin yarısına sahip olaydım : ) Okullar zaten garip yerler. : )
Bu cidden başkaydı. 3 lise değiştirdim hepsi birbirinden cinsti ama en beteri açık ara oydu. Reelde nasıl olduğunu bilmediğim için öz güven konusuna yorum yapamıyorum efenim belki benimki kadar vardır.
Değiştirmekte puanımın etkili olduğunu fark etmemiştim bak daha önce. Totalde 10'a yakın okul gezdim. Açık ara en garipleri merkezdekiyle Turizm olandı.
Derslerle alakam yoktu cidden. Aklım beş karış havadaydı çevremdekilerin çoğu gibi. Gariptir notlarım fena değildi son sınıf hariç. Son sınıfta okula gitmedimdi 75'le geçirmişler.
Çıkmaması gereken değil de bizim lisede arama olmuştu ve benim çantam makyaj malzemesi doluydu yanımda da şemsiye vardı bütün hepsini içine koydum ve kapattım şemsiyeyi, asla bulunmadı bir şey tek ben temiz çıktım sınıfta
Gerçekten o şemsiyeyi çok teşekkür ediyorum beni çok zor bir durumdan kurtardı Yazın bile o şemsiyeyi yanıma koydum zaten katlanabiliyor çantama atıp duruyordum hep