İlk iş günleri herkes beceriksiz mi özel hastanede hemşire olarak işe girdim?

Çok kötü hissediyorum. Hicbirsey bilmiyorum vasıfsız gibi. Ezik hissediyorum. :(( devam etmesem de birsekilde yine yaşayacağım bu durumu alışılır mi :((

İlk iş günleri herkes beceriksiz mi özel hastanede hemşire olarak işe girdim?
Cevapla