Turkce 24 -26net
Sosyal 11-12 net
Mat 5 net
Fen 9 net
Edebiyat 13 net
Ayt mat ve sos2 0
Netlerim degiskenlik gosterebiliyo sabit degil ama gerekirse gecemi gunduzumu katarim zor mu yapilabilir mi cok kararliyimncok da istiyorum olur mu tmden gircem
Turkce 24 -26net
Sosyal 11-12 net
Mat 5 net
Fen 9 net
Edebiyat 13 net
Ayt mat ve sos2 0
Netlerim degiskenlik gosterebiliyo sabit degil ama gerekirse gecemi gunduzumu katarim zor mu yapilabilir mi cok kararliyimncok da istiyorum olur mu tmden gircem
Cevap
2Cevap
zor değil bence
Gercekten mi yaa olur mu elimden ne gelirse yapacam insallah
analizlerini iyi yapar stres yapmayip kafani karistirmazsan en iyi netini sinavda yaparsin benim gibi
Gercekten mi sizde de mi oyle olmustu
evet gerçekten ama gece gunduz calistim kulaklarimi dis dunyaya kapatmistim hem konu calisiyor hemde deneme cozuyordum yine mezuna kaldim hala bu sekilde calisiyorum
Peki ne istiyodunuz kac yaptiniz hangi bolumnostiyodunuz ki
hemsirelik istiyordum baska sehirlerde tutuyordu fakat kendi yasadim ilin disina cikmama izin vermedi ailem o yuzden yine mezuna kaldim 150 bin yapmistim sayisaldan Şu an hedefim 100 bin alti
inanirsan oluyor kimseye yapar miyim diye sorma
Insallah hakkinda en guzeli olur basarilarin daim olsun
Hic bir sey imkansiz degil mi yani her sey mumkun
Peki sen senin basindan beri duzenli m icalistin
evet calistim sende keske biraz daha erken baslasaydin simdiye kadar calistiysan son zamanlarda yukselebilirdin umarim yeni baslamadin
sen sinava kadar elinden geleni yap olmazsa mezuna kalirsin yaparsin ozaman
Hyr az cok bilgim var ama bazi sorunlar yasadim etkisi altinda kaldim hala devam esiyo ama az cok ders calismayi salmistim her gun uzuluyodum xunku dusunceler icindeydim aklim basima geldi gec de olsa
150k yaptiginiz sene peki o zmn da mi sene basindan beri calistiniz
Mezuna kalmak istemiyorum ailem hep destwkcim oldu ama kazanamasam yuzlerine bakamam
sana tavsiyem bu sinav senesinde felsefi dusuncelerden uzak durmalisin kafani karistirip baska seylere yonelmemek icin sorunlarin her neyse hepsini 20 gunde kenara birak
evet ozaman da ama benim hatam son zamanlarda biraz salmistim bilgileri biraz unutmustum calistigimi da unutmustum belki daha iyi yapardim
Anladim insalalh oyle olur Şu an her seyden cok istiyorum sadece sinavima odaklanmak istiyorum elimden ne gelirsede yapmaya hazirim
Umarim bu sene istediginiz gibi olur basarilar dilerim
seninde insallah kazanirsin sinavdan sonra tekrar konusuruz belki
Insllah neden olmasin cok sevinirim
Çok zor
100 k olmadi imkansiz mi yani
Qmq olma ihtimalide var degil mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam genç arkadaşım!🙂 Kararlı olman ve hedefini net bir şekilde belirlemen harika bir başlangıç. Netlerin şu an seni endişelendirse de unutma, sonuca giden yolda ilerlemek için güçlü bir istek ve düzenli çalışma en önemli anahtarlar.🔥
Elbette kısa sürede mucizeler beklemek fazla gerçekçi olmaz ama motivasyonun yüksekse, eksiklerini tespit edip odaklanırsan güzel bir ilerleme yakalayabilirsin. Özellikle TYT Türkçe ve Sosyal netlerin iyi durumda, AYT için ise biraz daha gayret gerek. Ayt’deki eksiklerini hızlıca kapatmak için konu çalışmalarına ve bolca pratik yapmaya ağırlık verebilirsin. Küçük adımlarla başladığında, zamanla ciddi ilerleme kaydedebilirsin.💪
Yolun başındasın ve çok istiyorsun, bu büyük bir avantaj. Sürecin sonunda önemli olan elinden gelenin en iyisini yapmak. Unutma, istikrarlı ve sabırlı çalışmayla başaramayacağın hiçbir şey yok! Kendi yoluna güven, denemeden asla bilemezsin. Hem unutma, yolculuğun da en az sonucun kadar kıymetli. Hadi, sen yaparsın!✨
Cok az bi zaman kaldi son gune kadar calisirim gerekirse mumkun mu yani olur mu
Güzel bir azmin var, son güne kadar çalışmak gerçekten fark yaratabilir 📚. İmkansız değil, doğru yöntemlerle gayet güzel netler artabilir. Hadi, sonuna kadar dene! 🍀
Pekicne kadar ilerletebilirim olur mu