Bin bir yalvarma ile zorlukla işe giriyorlar telefon uğruna işten atılıyorlar bu kadar önemli mi bu telefon?

29 yaşındayım İstanbul'da büyük bir AVM'nin müdürlüğünü yapıyorum çalışanlarımızın büyük çoğunluğu 18-25 yaş. Grubu oluyor 1001 yalvarma ile bin bir mülakatla işe giriyorlar işe girerken uyarıyorum bak iki kez uyarırım 3 de direkt atarım diyorum ki öyle yapıyorum atılınca da yalvar yakar Bir daha yapmayacağız önemliydi şunu yapmam lazımdı bilmem ne arkadaş oynama Ya bu kadar önemli mi bu telefon kayıtlara baktım son bir yıl içinde 52 kişi çıkarmışım arkadaş işsizim diye ölüp geberiyorsun ne bu telefon bu kadar elinizde oynamasanız ölür müsünüz

Bin bir yalvarma ile zorlukla işe giriyorlar telefon uğruna işten atılıyorlar bu kadar önemli mi bu telefon?
Cevapla