Sizce ikinci üni olarak yüksek puanlı bi üni okumak saçma olur mu?

Yani tahminen 24 yaşında girip 27 yaşında mezun olmuş olurum. Geç kalmış sayılır mıyım? Mantıklı bişey mi?
Sizce ikinci üni olarak yüksek puanlı bi üni okumak saçma olur mu?
Cevapla