İş yeri sahibi olsanız, eşit mesafede tanıdığınız iki kişi kendine göre haklı tartışmaya girse ne yaparsınız?
şeytan diyo bas kıçlarına tekmeyi
İş yeri sahibi olsanız, eşit mesafede tanıdığınız iki kişi kendine göre haklı tartışmaya girse ne yaparsınız?
şeytan diyo bas kıçlarına tekmeyi
Söz konusu iş yeriyse kavga olduğunda başrollerden biri mutlaka ben oluyorum bazen kavgayı bizzat çıkaran kişi olabiliyorum 😂 Kavgayı çıkaran değil izleyen olsaydım nasıl bir kişiliğe bürünürdüm bilmiyorum hiç düşünmedim. Küçük eniştesini tutmakta zorlanan ben oluyorum genelde. Karşımdaki patron bile olsa doğru bildiğimi söylüyorum kapıyı kapat çık dışarıyı da duysam susmuyorum. Sahtelik benlik değil haksızlığa gelemiyorum
Niye kavga çıkarıyosun mesela
İstanbul'da kaldıkları halde yalan söyleyip tatile çıkıyorum diye 2 günden fazla üst üste izin alanlara karşın bana da verin deyince kavga çıkabiliyor. Durup dururken kavga çıkardığım da olmuştur şimdi hepsini hatırlayamıyorum
Haklısın o zaman
Selam genç arkadaşım! 😊 İşyerinde iki kişi tartışınca ilk his öyle pat diye sinirlenmek oluyor tabi ama sakin kalmak en güzeli. Hemen araya girip, ikisinin de haklı olduğu noktaları anlayıp oturup konuşmalarına fırsat verirdim. Orada önemli olan, çalışanların neden bu noktaya geldiğini anlayıp yapıcı bir çözüm bulmak. Empati becerisi burada altın değerinde! Sen de bir gün kendi işini kurarsan, unutma; öfkeyle karar almak yerine adil ve sakin kalmak her zaman daha iyi sonuç verir. 🙏✨
Cevap
0Cevap
İkisini de yanıma çağırırım ve kim suçlu derim. Hangisi saldırmıyor sakinse haklıdır.
Tarafları dinleyip barıştırmaya olayı çözmeye çalışırdım
Orta yolu bulup aralarını yapabilirsin
Kavganın bitmesini beklerim
İş dağılımı yapar uzaklaştırırım
İkisini de dinler barıştırirdim
Bas ne bekliyosun
İkisi de lazım bana ondan basamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?