Lütfen yardımcı olur musunuz bilmediğim anlaşılmasın?

Belki mağarada mı büyüdün diyenler olacak ama yapacak bir şey yok Ben küçük bir yerde doğup büyüdüm ve ailemden dolayı öyle arkadaşlarla dışarı çıkmak falan hiç yaşadığım şeyler değildi ama şimdi üniversiteye gideceğim yani bu yıl gideceğim inşallah ve çalıştığım için muhtemelen büyük şehirlerden birini rahatlıkla kazanırım ama çok endişeleniyorum o kadar endişeleniyorum ki sırf bu endişe yüzünden çok çok daha küçük ve gelişmemiş bir şehir bile tercih edebilirim yani o derece. Şimdi ben kafelerde restoranlarda ne yapılır falan hiç bilmiyorum lüks restoranlardan bahsettiğimi sanmayın sakın nasıl desem böyle Starbucks burger king tavuk dünyası falan hiç gitmedim hiçbirine sonra konsere gezilere bilmem ne hiç katılmadım orada da ne yapacağımı bilmiyorum ve genel olarak nasıl davranacağımı bilmiyorum aslında arkadaşlar arasında. Bir de böyle farklı farklı şehirlerden büyük şehirlerden bir sürü arkadaşım olacağını düşününce inanılmaz utanıyorum herhalde bir bahane bulup yurttan çıkmam diye düşünüyorum ama bunu kırmak istiyorum neler yapabilirim genel olarak söyler misiniz Bir de tecrübelerinizi paylaşır mısınız

Lütfen yardımcı olur musunuz bilmediğim anlaşılmasın?
Cevapla