Kalan son iki yılda doğru düzgün bir üniversite hayatı yaşamak istiyorum Ne yapacağım ben?

4 yıllık üniversite okuyorum 2 senesini bitirdim 2 sene kaldı ve ne kadar kötü geçirilebilirse o kadar kötü geçirdim. Hiç arkadaşım yok ama hiç ne yurtta ne okulda. Zaten yalnızlığı severim de ara sıra arkadaşa ihtiyacım oluyor. Bazıları manita bile yapmış benim daha bir arkadaş grubum bile yok bir de en kötüsü derslerim berbat hatta grup ödevinde bile arkadaş bulamıyorum o derece. Kalan 2 yıl asla böyle olsun istemiyorum. Bir sürü projeye ve geziye katılmak bütün derslerimi yüksek notlarla vermek istiyorum. Bu mümkün mü ve neler yapmam gerekiyor bunun için?

Güncellemeler
1 yıl
Neden kızlar bir adım önde kategorisinde paylaştığı konusunda hiçbir fikrim yok düzeltemedim de Bir admin görürse düzeltsin
Kalan son iki yılda doğru düzgün bir üniversite hayatı yaşamak istiyorum Ne yapacağım ben?
Cevapla