Ders çalışma isteğinin olmaması benim sorunum mu?

Ders çalışma isteğinin olmaması benim sorunum mu?

Arkadaşlar bu normal mi? bir şeyleri öğrenmek istememek, sürekli çalışıyor halde olmaktan bıkmak normal midir?

Hani anime vb dizilerde hep çalışmayı seven karekter vardır hem yakışıklıdır hemde zekidir. çalışmayı çok sever gerçekten de böyle bir karekter de birileri var mı? umarım ben normal biriyimdir.

Güncellemeler
1 yıl
Sorum süper soru seçilmiş teşekkürler editör ❤️
Ders çalışma isteğinin olmaması benim sorunum mu?
Cevapla