Öğrenciyim matematik okuyorum sizce bölümü bırakıp cnc , tornacı falan mı olsam?

evet soru açık cncciler 3bin civarı kazanıyo sizce 6 iyi bir ustanın yanında durup öğrenip işe başlasam mı hem sanayi bana daha yakın geliyo ergenlere ders anlatmaktan daha cekici geliyo yani ayrıca piyasa geliştiği için cncci az işini iyi yapan bulunmuyor internette bile arayanlar var.
Öğrenciyim matematik okuyorum sizce bölümü bırakıp cnc , tornacı falan mı olsam?
Cevapla