Şişmanım, atanamadım, iş bulamadım benimkisi heba olmuş bir hayat mı?

22 yasindayim. Her şeye geç kalmış hissediyorum. Hiç mutlu değilim
Hiçbir şey istediğim gibi olmuyor. Ne yapacağım?
Şişmanım, atanamadım, iş bulamadım benimkisi heba olmuş bir hayat mı?
Cevapla