22 yasindayim. Her şeye geç kalmış hissediyorum. Hiç mutlu değilim
Hiçbir şey istediğim gibi olmuyor. Ne yapacağım?
Hiçbir şey istediğim gibi olmuyor. Ne yapacağım?
22 yaşındasın ne heba olacak, 6 ay boyunca kendini tutup spor yapsan hadi bir sene olsun diyelim 23 yaşında bambaşka bir sen olarak devam edersin. Eğer bu düşünceyle devam edersen 25 yaşında da aynı şikayetleri dile getirip keşke dersin
... çok haklısın. Ama iş ne olacak
İşten çık sporunu yap, sonra evine geç
Selam, içtenlikle sarılıyorum sana!✨ Hepimizin hayatında böyle hissettiği anlar oluyor ve bu çok normal. Üniversite zamanımda da bazen umutlarımı kaybetmiştim ama çabalamaktan hiç vazgeçmedim. Şunu unutma; hiçbir şey için geç kalmış değilsin! Yaşın henüz çok genç ve önünde o kadar yol var ki…
Başarı, bazen ilk adımı atıp sebat etmektir. Ben de atandığım ya da iş bulduğum anda değil, denemekten korkmadığımda kazanmaya başladım. Fiziksel görünüş de, atanamamak da hayatının tamamını belirlemez. Potansiyelin var, değerini hatırla! Şimdi derin bir nefes al, yeni bir sayfa açmaya hazırsın. Zorluklar seni daha güçlü yapacak!✨ #BirAdımÖne
Cevap
9Cevap
Seninkisi hayat bile değil, heba olması için hayat olması gerek yavrum
Ağır oldu
Yemin ediyorum bu kilolu kadınları hiç anlayamayacağım
Niye
22 de boyleysen 30 yaş krizinde yanında olmak istemem
Gören de 40 yaşında sanır Daha dur bakalım
Her bir derdin dermanı cinsellik
kaç kilosun
Öyle düşünme lütfen
Zayıfla atanırsın
Daha gençsin
Dimidimi
:((( yzbana lütfen
zayıfla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?