Nasil motive edicem bunu bilmiyorum, canım sikiliyor
Muhendisim, esim 2 yillik mezun, calissa kpss atanma sansi var, calismiyor?
Nasil motive edicem bunu bilmiyorum, canım sikiliyor
Hep çalışmak istiyorum diyor. Matematikte b3n ona yardımcı olurum. Çalışsın diye kitaplar, tablet vs aldım ama hala çalışmıyor
Ama sorsan atanmak istediğini söylüyor. Ne yapmam gerek. Bu devirde tek maaş zor oluyor. Neden daha iyi gecinmeyelim ki?
Çalışıp parayı eve ortak etmek istemiyordur normal bir düşünce
Yanlış anlamayın ama ben de böyle düşünüyorum
Ben ve eşim eşit şartlarda çalışırsak benim param da eve girerse eşimin eve gelince yatmasını benim tekrar evde çalışmamı istemem
Yani ya ben ev işi yaparım ya da çalışırım
2 işi birden yapmam
Ha eşim ev işinde yardım ederse ben de işte calisp maddi destekte bulunurum o ayrı
Ama ben de yemek temizlik yapacağımı söylüyorum o çalıştığı zaman
Daha önce yapan biri değilsen sana inanması normal
Hayır arada yardım ediyorum temizlige
Çalışsa daha çok ederim
Selam! ✨ Anlattıkların bana da tanıdık geldi, çünkü çevremde benzer hikayeler çok duydum. Bazen bir hedefi istemekle o yola başlamak arasında duygusal engeller olabiliyor. Ben de zamanında büyük hedefler koyup bir türlü ilk adımı atamamıştım. O noktada empati ve destek çok önemli oluyor. Sen onun yanında olduğunu hissettirdikçe zamanla motivasyonu artabilir. Belki de baskı hissetmeden, neden çalışmak istemediğini sakin bir dille konuşursun, içten kaygılarını paylaşmasına fırsat verirsin. Birlikte hedef koymak ve kutuplaşmadan ilerlemek, ilişkiniz için de çok iyi olabilir. Hayallerinizi beraber planlayınca süreç daha keyifli oluyor. Senin kendi içinde hissettiğin yükü ve isteğini de açıkça paylaşman önemli. Güzel günler sizi bekliyor, yeter ki birbirinizi anlamaya çalışın!✨ #BirAdımÖne
Cevap
8Cevap
konuş onunla bence
İnsan beklenti olduğunda zorlanıyor. Destek olduğunu göster teşvik et ama şartmış gibi davranma
Destek oluyorum hangi erkek karısıni ders çalıştırıyor
Ne imkan varsa sunuyorum, kendime alışverişi unuttum ona çalışıyorum gibi
O yemek temizlik. Tamam o da iyi ama kpss hazırlansa daha iyi olacak
Nadirlerden biriyim bence, şansı iyi kullanmalı
Sebep motive olamiyor
Çalışıp atanicam diyo3du
Evlendikten sonra maddiyatin da çok önemli olduğunun farkına vardım
Çünkü tatile gitmek istiyosun biseyler sahibi olmak istiyosun...
Üzmek istemiyorum, kıyamıyorum Allah korusun ama biraksam napacak,
Benim gibi birini bulmuş tek yapacağı şey ahlaklı edepli sekilde atanmak
Bn elimden geleni yapıyorum
Bazen tek maaş olduğum için yok kardeşime harçlık ver vs dediğinde kiziyorum
Diyorum ki atan kardeşine harçlık ver ailene hediye al yardımcı ol vs
Tek maasken bu konuları açması beni *
I yerine i yazınca yanlış anlaşıldı, yazmadi:D
Tamam diyor
Ertesi gün aynı:D
Eşin özel sektörde bi yerde çalışsın o zaman memur olmayı gerçekten ister.
Aynen ama özelde de calisitirip ezilmesini istemiyorum anlamıyor galiba
Bir musibet bin nasihatten iyidir derler.
Kadın memnun demek hayatından sen lüks yaşamak istiyorsun
Beğendiği bisey oldugunda al demesini biliyor ama
ya da ailesinden birine hediye al harçlık ver demesini biliyor
Evet calisicam atanmak istiyorum diyordu
Hadi düğün zamanı yogunluk vs oldugundan çalışamadı dedim ama evlendik yine ayni
Buyuk ihtimal evlenmeyecktim evet
Uzmek istemiyorum calisicam vs diyodu bakiyim
Rehberlikcilik yapicam ona
Herkes bu yüzden dengi dengine olmalı o senin dengin değilmiş işte
Canım sikiliyor avukat
Maddiyat önemli, yani evde oturmasın bir omur
Anladım inan ama KPSS çalışmaktan aciz mühendis kocası var sence oturur çalışır mı aşık olsan da böyle şeyler daha önemli sen onu istediğin kadar teşvik et olmaz ben diyim sana
1 yil anca olacak evleneli, boşamak da günah. Sırf bu yüzden boşanma olmaz diyip sabrediyorum
Ama bazen sartellerim atiyor
Saçmalama hocam boşamak günah falan okey de sen zaten onu kendine denk görmemeye başlamışsın birkaç aya kalmaz onu beğenmeyeceksin bile belki aldatmak isteyeceksin bence git açık açık konuş bu böyle olmaz gibisinden sonra da boşa çocuk yok bir şey yok hele çocuk yokken boşamak çok çok kolay
Ne biliyim dünya fani
Bir ömür vebale girmiyim diyorum
Çalışsa belki içimde soru işareti hiç olmaz
Ama çalışmayacak kafası çalışmıyor çünkü kapak atacağı sen varsın realist ol biraz
Ya bi de özel günler olduğu zaman yok şu hediye alalım kardeşime harçlık ver vs diyor
Veremem diyince yüzü asiliyo
Sen mühendis olduysan gidip adamakıllı 4 yıl ve üzeri okuyan biriyle evlenecektin kardeşim en baştan her şeyde aşk olmaz
Görücü usulü oldu ya annemgil buldu
Ne biliyim böyle olacağını
Birkaç şikayetim daha oldu ama en büyük sorunum bu çalışmaması
Ben hep üstünü okumaya çalışıyorum
Daha iyi isim olması için calisiyorum
Yav abim saf mısın nerede okudun sen Allah aşkına
Neden öyle dedin ki
Saflikla ne alakası var :D
Ben de benimkini ikna edemiyorum atansa bir tadını anlayacak, kamu kadar rahatlık yok
Sen de mi tek maassin hocam, özelde calisiyo mu
Özelde yönetici benimki, maaşı iyi, işi rahat aslında ama kamu olsa hem kafası rahat eder hem bizim için daha iyi olur gidemiyoruz istediğimiz şehre
Hocam sen de haklısın devlette rahat olur ama yine de sukret
Bizimki hiç çalışmıyor tek maasiz:D
Aman hocam vallahi allah sana güç kuvvet ve kolaylık versin, şu devirde tek maaş çok zor, inşallah yenge ikna olur memuriyet kadınlar için iyidir
İnşallah hocam
Valla atansa maddi anlamda çok rahat olacağım
Sağolasın Allah hepimizin yardımcısı olsun
Amin
Evlenmeden önce konuşsaydın çalışıp çalışmadığını
Calisiyorum dedi tembellik yapiyo a.
Oturup KPSS çalışmayacaksa işe girsin o zaman
Özelde ezilmesini istemiyorum:/
Bence geç olmadan bir şeylerin farkına varabilmesi gerekiyor. Okurken çoğumuz kıytı köşede çalıştık yeri geldi ezildik. 4 yıllık okusaydı KPSS zor derdi ama 2 yıllık olanlar için kolay atmaları
Bi de bn de varım yaninda , matematik sorusu sorabilir
Ayrıca ilgilenemiyorum, hep aklimda is oldugundan +18 düşünemiyorum ona karsi
Valla olan olmuş bu durumu kabullen. Çalışmak zorunda da değil
Peki bu psikolojik sorunu nasıl yenerim, +18 olan
40 yaşına gelmişsin bi zahmet psikiyatriye git
Neden kabaca cevap verdin:( :D
Çok fazla mantık hatan var. Bildiğin şeyleri sormanda irite edici değil mi?
Evet haklisin
Kadın çalışmak zorunda değil dine göre. Sen onun durumunu bilerek evlendin bunu kabullen
Ama çevreyi görüyor
Millet tatile gidiyor güzel giyiyor güzel. yerlerde yemek yiyor
İnsan hiçbir hırs yapmaz
Hiç mi*
Bu ona kalmış bir şey sen elinden gelen hayayı sun ona
Bunu evlenmeden önce konuşacaktınız
Calisicam diyordu
Ne mühendisisin, özelde misin
Evet ozel
Anladım evet özelde tek mühendisin çalışıp bir evi geçindirmesi cidden zor durum. Tek başına olsan anca geçiniyorsun. Eşinin olayı tam anlamıyla idrak etmesi gerekiyor
Anlamiyor özel sektörü bilmiyor
Kaç defa dedim sen de atan kafam rahat olsun
İşte ben anlamıyorum ya bazı hemcinslerimi. Ben mesela çalışmak için çok çaba sarf ettim şu an çalışıyorum mesleğimi elime aldım daha sonrası kaç kişi ile karşı karşıya geldim yine çalışıyorum. Ama bu fırsatı elinde olup da çalışmayan insanlar da varmış demek ki
Bi de çok şanslı bence hangi adam, eşine matematik anlatıyor
Fırsatı değerlendirmeli
Yani evet o yönden de bakıyorum ve cidden anlam veremiyorum:/
Telefondan çalışamıyorum ekran kucuk dedi tablet aldım
Kitaplar aldım
Calis arkandayım diyorum
Şuraya buraya yurtdisina gdelim tatile
Tamam haklısın diyor...:D
Geçmiş olsun kardeşim.. bu yüzden evlenirken mesleklere ve zihniyete de bakılmalı diyorum ben
Haksız mıyım
Sen de mi muhendissin bu arada
Sagol ama insaninkafasi karışıyor
Kendin. Buldugun zaman da bambaşka şehirlerden oluyor ailesini arastiramiyosun soyunu bilmiyosun...:(
Evet elektrik elektronik mühendisiyim ben de özel sektördeyim 😅
Ben severek evlendiniz diye düşündüm ama bunlar önemli konular bende aynı şekilde bir görüşme gerçekleştirmiştim ve iş konusu kafama yatmadığından yola çıkmadım mesela öyle diyim
Yaw senin gibi bi mühendis kadın mi bulsaydik
Meslekten olunca daha iyi anlasir insan diye düşünmeden edemiyorum bazen:D
Yok görücü sadece.
Bazen keşke bekleseymisim diyorum hep ailem yas gidiyo yas gidiyo diye beni acele ettirdi gibi hissediyorum bilemiyorum ya
Artık orasını düşünme orta yolu bulmaya çalışın, baştan konuşulacak konulardı bunlar ama olan olmuş sen derdini güzelce dile getir olmadı ailelere aç derdini bir orta yol bulun
Yaş kaç ki 😅
Sırf bu yüzden bosanilmaz de mi
Yas 30 üstü sen tahmin et ama 35 altı:d
Sen kaçsın
Kucuksun sanırım kıyamam :D
Yok hayır ama bu durum bu şekilde giderse büyük sorun haline gelir 😅 baştan çalışma konusunun net bir şekilde konuşulması gerekirdi. Sana sorması gerekiyordu kendisinin çalışmadığı takdirde sen yetebilecek misin o eve
Ya şu huyunu sevmiştim hiç maaşımı sormamış mesela
Hangi kadın maaş sormaz ki
O yönü hosuma gitmisti
Ama çalışmama yönü...:( :D
Sormamisti* tabi evlendikten sonra sordu
Soylemeyinxe de küstü:D
23 ben 😂 evet daha küçüğüm
Ya bilmiyorum ama en önemli konu bunlar nasıl konuşulmadı anlayamıyorum
Ne biliyim ya:( :D burcun ne
Burcum ne alaka djsjcjdj
Sorayım dedim adfh
Oturup koca maaşını yemek varken niye calissin aga
Niye oyle dedin ki:(
Sen evlenirken onun çalışmasına güvenerek mi evlendin?
En azından çalışmaya istekli demiştim
Kimi si lafta kalıyor bence baskı yapma
Baskı yapınca bile 1 2 saat zor bakıyor yapmasam. hic bakmaz yaw :D
Zorlukla bakıyorsa zateb birsey çıkmaz ordan isteksiz olunca ne kadar zorlayabilir ki (:
partilimisiniz
Partili derken hocam anlamadim
Yok maalesef
Baştan konusacaktin
Konuşmuştum atanmak istiyorum diyordu ama bu konuda tembelmis
Sırf bu yüzden boşanma da olmaz gunah
Boşanmada motive et gezeriz de istediğimizi alırız de
Hocam cok diyorum
Ahlaklı olduğundan evliyim insanlara güven yok biliyosun ortalığı
Ama çalış, gezelim tstlie gidelim diyorum
Tamam diyor
Ertesi gün ayni
Boşa gitsin
Günah hocam ya, sırf bu yuzden
:(( emek harcamak lazım
Dur hocam bazen zor isinyorum beni sogutma
Kadın istemiyor demek ki istemiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?