Yeni iş yeri açtım sülalemden hiç kimse yardımcı olmadı üstüne hayırlı olsun bile demiyorlar ne yapmalıyım?

Borçla harçla kendime bir yer açtım kadın olarak. Babam yok. Zorlukla okulu bitirdim. Sülalem çok geniş bugün dükkana geldiler kahve makinesi hediye gelmişti ona bakıyordum hemen makinanizda var o zaman açtınız siz diyorlar. Bende açtım sizde bi hediye alın gelin dedim sonra bize kahve ver dediler kendiniz alın deidm kovmus gibi oldum haksız mıyım sizce

Yeni iş yeri açtım sülalemden hiç kimse yardımcı olmadı üstüne hayırlı olsun bile demiyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla