Barda, kulüpte çalışmak doğal karsilanmali mi sizce artık?

Ben eskiden beridir KS uyesiyim, trol vs amacli sormuyorum. Evlilik düşünürken sevgilim aldattı , ayrıldım. Üstüne Yasadigim ailevi, maddi sorunlar derken bir cikmaza girdim. Uzun dusunmeler , denemeler sonucu bir barda çalışmaya başladım, yeni adapte oluyorum diyebilirim. Karsi cinsle sohbet etme dans vb şeyler yapıyorum. Ama bunu çevrem filan bilmiyor, anlatmak da istemiyorum. YargilMak , eleştirmek için hazır bekleyen bir kitle var çünkü. Buraya biraz o nedenle içimi dökmek sormak istedim. Sizce barda , kulüpte çalışmak artık günümüzde doğal karşılanmalı mi?

Barda, kulüpte çalışmak doğal karsilanmali mi sizce artık?
Cevapla