• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Sizce Recep Ekrem İmamoğlunun diplomasını neden vermiyor?

evdekalmis1i
evdekalmis1i Takip Et
Xper 5 Yaş: 33
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bence kendisinde yok diye kıskanıyor. Kıskanç fesat ne olacak. Korku sardı tabi.
Sizce Recep Ekrem İmamoğlunun diplomasını neden vermiyor?
Cevapla
Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Merhaba, konuya mizahi yaklaşmışsın ama bu tür iddiaların sıklıkla siyasetin gündemini meşgul ettiğini söyleyebilirim. Aslında böyle önemli konular tartışılırken, haberlerin doğruluğunu araştırmak ve eleştirel bir bakış açısıyla yaklaşmak çok önemli. 😌 Herkesin fikirlerine saygı duymalıyız, bir yandan da önyargılardan uzak durmaya çalışmalıyız. Genç biri olarak böyle konular hakkında düşünmen çok güzel ama doğruları araştırmak seni her zaman bir adım ileri taşıyacaktır! 🎓✨ Kendi yolunda ilerlerken gerçek bilgiye ulaşmaya önem vermeyi unutma.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

2

Cevap

  • metropoltilkisiii
    metropoltilkisiii Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Bu son dönemi olabilir o yüzden korkudan kendini garantiye almaya çalışıyor ama boş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Sen ekremin 2009 da akparti beylikdüzünden aday adayı olabilmek ıcin 10bın usd bagıs yaptıgını biliyor muydun

    0
    52 Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ben onu bilmiyordum recep kaybederse korkudan öleceğini biliyorum 😆😆

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Recep ölene kadar kaybetmez karsında rakip yok cünkü en kuvvetli rakip ekoydu onun da binbirtane fırıldagı cıktı😄😄

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Evet en kuvvetli hatta yenemeyeceği tek kişi ekrem İmamoğluydu kaybedeceğini anlayınca yalanla hileyle içeri attırdı recep bizim başımıza gelmiş en büyük felaket şu an ümit özdağ selahaddin demirtaş ekrem İmamoğlu hepsi içeride neden Erdoğan karşısında rakip göremeyecek kadar kaybetmekten korkuyor halk istemiyor onu artık ülkenin içine etti ekrem İmamoğlu bağışla falan aday olmadı uydurma adam okumuş diplomasını almış korkudan içeri attırdı ne yapacağını şaşırdı istanbulu kaybetti bir daha seçim yaptırdı sizin oy attığınız o recep ülkenin başına gelmiş en büyük bela halkın çoğunluğu artık onu istemiyor istemiyoruz ama Erdoğanda yürek şeref onur yok ki seçimle geldi seçimle gitmiyor istenmediği yerde hala kalmaya devam ediyor onu attık isteyen sadece bir avuç insan kaldı onlarda asla Türk değil gelmiş geçmiş en büyük vatan hainleri şerfsiz orsp çocukları biraz vatanını sevseler ülkeyi satana oy vermezler

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Fıngırdaği falan da çıkmadı asla aslı yok korkudan iftira üstüne iftira yalan dolan uydurdu birde Müslüman diyordunuz Erdoğanın Müslümanlıkla uzaktan yakından alakası yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ya söyeldiklerine bakıyorum da şaka gibisiniz😃😃ülkesını ingilizlere şikayete eden chp ama vatanı satan recep gördük istanbulun halını hergün bi otobüs yanıyo 30 senedir izmiri chp yönetıyo ızmır köyden farksız çöp toplamaktan acizler sizin vizyonunuz gercekten bu kadar mı

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Türkiyenin halini konuşalım İstanbulun nesi var ya sizin gibi ampul sevenler o kadar çok pisliğe alışmışsınız ki olan hizmetleri göremiyorsunuz biz kimi şikayet ettik eğitimi bitiren akp ekonomiden pahaliliktan Erdoğanın ülkemize doldurduğu mültecilerden bahsetsene neden bahsetmiyorsun chp ülkesini kimseye şikayet etmez ama sizin Erdoğanınız halki en düşük asgari ücrette mahkum edip kendi saraylarda saltanat sürer gerçeklerden bahsetsene hadi konuş ekonomiyi konuş eğitimi konuş şu an ülke 22 yılda Erdoğanın nasıl sattığını konuş bunları konuşsana

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Sizde vizyon var mı diploması olan birinin kaybedeceğini anlayınca diplomasını alacak kadar vizyonsuzsunuz ülkeyi satacak kadar kardeşimsin Atatürkü sevmeyen birine oy verecek kadar orsp çocuğunun tekisiniz vatanına düşman başka bir millet daha bilmiyorum ülkenin içine etti 23 yıldır bir kurtarıcı geldi onu da korkudan içeri attı

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Hadi bahset ingilizleri falan boş ver yüreğin varsa şu an ülkenin durumundan bahset iflas ettik hala savunuyorsunuz bu başımızdakini ne oldu canım Atam nineni savaşta yunanlılar becerirken yetişemedi mi ki acaba senin gibi beyinsiz şerefsiz bir orsp çocuğu türemiş gerçekleri konuşmayacaksan boş boş yazacaksan yazma git Çok yaşa

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Çok yasayı KS çevirmiş lütfen gidin gberin sizin gibi vatanını bu kadar sevmeyen insanlarla yaşamak istemiyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      40 tl lik kent lokantasına içeceginiz bi corba yüzünden uzaya cıktıgımızı sanıyosunuz gercekten cok komıksınz ağzında lağam cukuru gibi kendinizden olmayan herkes kuzum cocugu di mi siz kimin cocugusunuz içip içip onun bunun kucagında sabahlamaya alıştıgınız için herkesi kendınız gibi sanıyorsunuz bana chp nin bu ülkeye bi tane yararlı işini söyle dişimi kırıcsm ekrem 6 yılda ne yaptı İstanbul'a bı tane eserini söylermısın ha tabı kent lolantası yaptı di mi biz akparti dört dörtlüktür demiyoruz ama chp nın müptezellerinden bın kat iyidir

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      La nesi iyi akpnin ekrem İmamoğluna yapmak için fırsat mi verdiler bir kabullenemediniz beyniniz yok ki ekrem İmamoğlunun bir şey yapması için Erdoğanın imzası lazım sadece kent lokantası açmadı ama kent lokantası kapanınca nasıl kuyruk oldu insanlar önünde demek ki işe yarıyormuş demi insanlar faydalanıyormuş çünkü dışarıda yüz liradan ucuz hiç bir şey yok benim yazdıklarımın bir tanesine cevap yazmıyorsun okumamişsındir bile çünkü beyinsizsin ekonomiden Erdoğanın sattığı yerleri konuş hadi konuş orsp çocuğu bak sana diyorum tam bir orsp çocuğusun ülkeye Erdoğanın yaptığı felaketlerden bahsedip benim yazdıklarımı okumayacak kadar cahilsin o kent lokantası kapanınca insanlar nasıl kuyruk oldular demek ki işe yarıyormuş a haber dışında haber izle koyun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hayali kahramanlara tapmayın😄😄😄türk kadını herdem namusunu iffetını koruyacak güçte ve kudrettedir iman gücü olan bi milletin kimse bileğini bükemez türk kadınıno ayaklar altına serip pacavraya döndürenlere söyle bu sözleri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben kimseye küfredecek kadar aşağılık biri değilim hadi git 40 tl ye corba iç zavallı ezik müptezel🤣🤣

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya birak şimdi edebiyatı ne namusu ben öyle bir şey mi gerçekleri konuş oy attığınız çoban yüzünden sayenizde ülkede şeref namus güvenlik kalmadı bunlardan bahset 22 yıldır ülkeyi satana 22 yıl geri görünene oy verdiniz o şehit analarının göz yaşlar ömür boyu üstünüzde olsun Allah b*lanızi kat ve kat versin inşallah hala akp diyor dünya bizi kıskanıyordu akpden önce şu an dalga geçiyorlar hala akp diyor ya nasıl bu kadar olabilirsiniz

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Niye 40 tlye çorba içmek kötü mü Allaha şükür 200 liraya çorba içecek kadar koyun değilim hala utanmıyor boş boş yazıyor ya

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Adam gibi gerçekleri konuşmayacaksan boş boş yazma işte senin gibi beyni olmayanlar yüzünden yıllardır bu başımızda ülkeyi satıyor sizin gibi cahiller Atatürk Türk düşmanı şerfszler yüzünden yarın bir suriyeli gelip an*nızı b*cınızı s*kse Erdoğan getirdi olsun diyecek kadar şerefinizi kaybetmişsiniz siz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Allahın cahili şehit analarını cok sevıyosan bı arastır bakalım 1992 de kürt partisi ilk kimin sayesinde meclıse girdi o zamanki shp ile erdal inönü ile ittifak yapıp meclıse girdiler kürtlr olmasa ne ekrrem ne mansur ne mersin ne adana hıcbırjnı alamıyodunız neyi savunup neyi savunmadıgına karar ver önce siz yapınca ittifak akaprtı yapınca vatana ihanet mi yürüyün gidin ya bozuk plak gibi hepınız aynı şeyleri konusıyosunuz

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Bak cahil kürtler bizim içimizde yaşayan insanlar biz kürtlere düşman değiliz onlarda var biz pkkya düşmanız pkkya sınir kapılarını 2004 yılında Erdoğan açtı Erdoğandan önce şehitler bitmişti ondan bahsetsene şu an senin partin apoyu dışarı çıkarmaya çalışıyor ondan bahsetsene boş yapma ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      🤣🤣🤣2004 yılında sınırları mı açtı sen sürekli hlk tv izleyip sözcü mü okuyosun mahmut tanal apodan daha faantık pkk lu hangi partıden aday acaba😄😄

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Bak chp mecburiyetten hdp ile seçime katıldı hiç bir zaman onlar taraf olmadık siz açtınız tabi araştır bakalım akpden önce en son kaç şehit vermişiz akpden önce kaç sehit verdik bir onları söyle bence sen biraz az a haber izle

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Gerzklılar kent lokantalarına taktı insan değiller ki merhamet yok vicdan yok ki insanlarda para yok kent lokantasından ucuza faydalanıyorlardı demiyor kent lokantasıni alay konusu ediyor bu kadar mi şerefin vicdanın yok senin ya neden konuşmuyorsun pahalılıği işsizliği ekonomiyi neden bu kadar kötüsünüz neden Allah b*lanı versin koyun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yahu sen abdalmısın pkk dış güdümlü bi örgüt akpsrtı gelıp ülke için hayırlı işler yapmaya baslayınca içerdeki işbirlikçikerle yine aktif hale getırdıler sende azıcık beyin olsa pkk nın 2004 ten sonra neden eylemlerını arttırdıgını anlarsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Senın o 40 tl yi övdüğün kent lokantssından evvel onun yüz katı yiyecekler araclarla yoksulların evine tasınıyordu hergün 10 bin kişiye yemek gonderoyordu ibb ama tabı neyı nası görmek istersen öyle görürsün fanatıklik böyle bişey

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Gündemden bahsetsene şuandan senin o Erdoğanın diploması olanı korkudan içeri atıyor ama çocuk katili apoyu dışarı çıkarıyor buna ne diyeceksin koyun gibi a haber izlediğin için bundan haberin yoktur ya sen ne diyorsun o yüzden mi kent lokantası kapaninca insanlar kuyruk oldu kent lokantasının önünde ne dağitiyordu Erdoğan yalancı yalan söyleme bir şey dağıtmıyordu ülke en düşük asgari ücreti alıp en yüksek vergiyi ödüyordu he Erdoğan dağıtıyordu da o yüzden kent lokantasına insanlar akın etti kapanınca kapısında kuyruk oldu nankör

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Biliyor musun çok büyük orsp çocuğusun çok büyük bu kadar cahil konuştun için kesin Atam senin nineni yunanlılar becerirken yetişemedi kesin beyinsiz cahil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      🤣🤣🤣🤣 klasık embesil müptezel tepkısı cevap veremeyınce hemen küfreder zihin fukara oldugu için fikir ukala olur😄😄😄😄 senin nineni becerırken yetişmiş Allahtan🤣🤣🤣

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Yok yetişmiş o yüzden ben gerçekleri görüyorum laf yetiştiriyorum senden daha mantıklı konuşuyorum ama sen öyle yalan konuşuyorsun ki dayanamadım dediğimi söyle neden şu an İmamoğlu içeride çocuk katili apoyu dışarı çıkarıyorlar akp hiç bir zaman yardim dağıtmadı bu ülkeye koyun hiç bir zaman kent lokantasında insanlar 40 liraya üç çeşit yemek yiyordu dışarıda üç çeşit yemek bin liradan fazla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Sürekli halk tv izlersen böyle düşünmen gayet normal yaşlılara yaşlılara bakanlara sakatlara onlara bakanlara aylık maaş bağlandı akparti sayesinde, yüzbinlerce evsiz peşinatsız cüzi taksitkerle tokiden ev sahibi oldu ama sizin gibi açız naraları atan müptezellerin sesleri hic kesilmedi eskiden hastanede rehın kalıyordu insanlar parası olmayan tedavi bile olamıyordu erdıgana öfkeniz bu sebepten değil aslında anadolu insnının bu ülkeyi yonetmrsini hazmedemıyorsunuz alışmışsınız içen sıcan devşirme kökenli adamların bu memleketi idare etmesine kuyruk acınız bundan ama o devir gectı artık feriştah olsanız vı daha o günleri göremıceksınız

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya bir kes Allah aşkına ya hastanelerde nasıl kuyruk geçenlerde iki de randevum vardı 4de girebildim suriyeliler yüzünden ilaçlar ateş pahası çoğunu kendi cebimizden ödüyoruz sen ne diyorsun bir zahmet o kadarını yapsın yaşlılara maaş bağlamış toki yapmış şimdi hastanelerde doktor yok hepsi Türkiyeden kaçtı onları desene geçen kalp doktoruna randevu aldım annem için taa iki ay sonraya randevu verdiler toki yapmış yaşlılara engellilere maaş bağlamış ne kadar büyük bir şey yapmış vay canına bir onu kim gelse yapan ya şu an ne kadar yüksek vergi ödüyoruz dışarıda bir ya oda en kalitesiz olanı 90 lira bize bir elektrik faturası geliyor 40 lira harcama yapmışız gelen fatura 120 lira iç savaş yaşıyoruz ülkemde Türk dışında her milletten insan var bunları konuşsana kimin yüzünden ya aldığın maaş en fazla 25 bin lira o da değilde ben atıyorum kıtalar 20 bin lira ne tokisinden bahsediyorsun sen eskiden akpden önce benim akrabam emekli ikramiyesi ile ev aldı üstüne yurt dışına tatile çıktı şimdi emekli ikramiyesi ile memleketine gidemiyor insanlar bunları konuşsana çok şey yapmış gibi konuşuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      O zaman mültecı gibi sınırdan girip onların haklarından faydalansana madem o kadar geniş haklara sahipmiş mülteciler ben iş icabı yılda dört beş kere yurtdısıma cıkıyorum gidin görün orada it gibi çalışıyor herkes bizim ülkedeki gbi de acız öldük naralsrı atmıyorlar Allahtan 30 yıldır izmiri yöneten sizsiniz orayı görüp bilmesem analattıklarına inanıcam da en büyük referansınız o benim için😆

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya İzmiri boş ver he senin işin var tuzun kuru o yüzden savunuyorsun açı görmüyorsun bak yine yazdıklarıma cevap vermedin alakasız cevap suriyeliler yüzünden iş bulamıyor şu an Türkler bende işsizim çünkü suriyeliler yarım maaşla çalışıyor devletten para alıyor ya sana diyorum ki hastanelerde hala sıra var dediklerine cevap veriyorum benim cevabim üzerine cevap yazmıyorsun bittik l*n neyi savunuyorsun ülke iflas etti akp yüzünden ülkemde iş yok herkes mutsuz sen neden bahsediyorsun orada it gibi çalışıp hak ettikleri maaşı fazlasıyla aliyorlar çünkü bizim gibi en düşük asgari ücreti almıyorlar ve sana bir şey söyleyeyim mi İzmirliler insan gibi yaşıyor üç tane akrabam orada yaşıyor

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya kardeşim lütfen sus sabahtan beri boş boş konuşuyorsun lütfen geb*er ne olur ya onca şey yazdım birine cevap vermedin koyun

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Elin titremiyor mu akpye oy atarken ülkenin geldiği durumdan hiç mi haberin yok bu kadar mi şerfszsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Koyunca da kızıyosunuz ama😄😄 bana chpyi savunms lütfen tamam akpartinin de yanlışlsrı ekiklikleri yolsuzlukları var kabul ama chp de hıcbi bok yapmıyo ki kardeşim dinime küfreden müslüman olsun bari

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Yapamıyor 22yildir başımızda olan chp değil çünkü bunu anlamıyorsunuz chpnin hiç bir hükmü yok şu an nasıl savunuyorsunuz ülkeyi satan bir partiyi siz ya

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ülkenin kurucusunu gururla ağzına 1 kere almayan Ülkenin kurucusuna ayyaş diyeni destekliyorsun chp 22 yıldır başımızda değil hala chpye laf söylüyorsun ya gerçekten çok büyük apt*lsın

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Bir kere gururla Türküm demedi Erdoğan

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Birde Erdoğan giderse devlet yıkılacak diyorlar kurucusu ölünce yıkılmadı Erdoğan 23 yıldır sata sata bitiremedi satıcısı gidince hiç yıkılmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Irkçılık şeytandandır sen türklüğünle övünürsen yarın kürt kürtlüğüyle laz lazlıgıyla övünür sonra da ötekileştirdiğin her millet pkk gibi gelir başına bela olur türkiye halkıyız hepımız

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Irkçıliği yapan sizsiniz ırkçılık yapmıyoruz şu an Suriyeliler yüzünden ülkem batıyor onları istemiyoruz Turist gelir kalir gider bunlarin bizim ülkemize hayrı yok zararı var ırkçı değil Türküm ve bizim başımızda ki Türk değil ya sen

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Neden benim dediğim hiç birine cevap vermiyorsun alakasız alakasız yazıyorsun işsizliği ekonomiyi mültecileri eğitimi konuşmak işine mi gelmiyor bittik nasıl akp diyorsun grzklı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben de türküm hem de yedı göbek ama doğarken bana kımse sormadı hangi ırktan doğmak ıstersın dıye ayrıca bugün surıyeliler olmasa calıstıracak eleman bulamaz kımse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Pekı o zaman muhalifsin muhalefwt lıderının çözüm recetesı ne söyle bakayım sokaktakı cocuk bıle ülkenıj bu durumda oldugunu bılıyo pandemi tüm dünyanın içinden gectı çözüm nedir ne yapılabılır onu söyle bana?

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya nasıl bulamaz dışarıda 7 milyon işsiz Türk var bundan haberin var mi senin ne olur yazma çok boş konuşuyorsun bak köpek gibi iş arıyorum 1 yıldır iş mi beğenmiyorum hayır en kötü işlere bile basvuruyorum ama yok ne olur sus Allah aşkına

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Evet sokaktaki çocuk bile hatta sokaktaki köpek bile ülkenin ne kadar rezil durumda olduğunu biliyor bir siz bilmiyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mesleğin ne, ne iş yaparsın söz ben sana iş bulucam ne iş yapmak istiyorsun söyle bakayım merak etrçtim

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Bulma senin gibi yalakanın bulacağı işi ben açlıktan ölsem bile istemem ülkenin durumunun ne kadar kötü olduğunu konusamıyorsun sabahtan beri yazma doğru düzgün mesleğim bile yok ne yazık ki ülkenin durumu yüzünden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kendını geliştirmeyen insan nereye gıderse gıtsın herzaman hali değişmez ben de oturduğummyrrden heray onbın dolar istiyorum ama gelmezse de hukumetı suclayıp vereynasın edeyım ne güzwl İstanbul be

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Kendimi geliştirmedim demedim hükumet yüzünden mesleğim yok dedim hükumet yüzünden iş bulamıyorum dedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hükümetle meslek edinemenin ne alakası var

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Ya kardeşim meslek edinmek için doğru düzgün iş imkanının olması lazım yok şu an ülkede iş yok anlama sorunun mu var ya doldurdu mültecileri iş yok hala akpyi destekliyorsun yıllardır ülkeyi satana oy verdin benim işim yok çünkü ben senin gibi yalaka değilim akpye bir kere bile oy vermedim

      Yorumla
    • evdekalmis1i
      evdekalmis1i
      1 yıl

      Bak az önce bir vatandaşın videosunu gördüm instagramda adam kent lokantası arıyorum 14.000 lira maaş alıyorum yetmiyor diyor nasıl yetsin ki 14.000 lira yardım ediyorsa o beyefendi neden kent lokantası arıyorum neden açım diyor nerde yardım istedi siz halki açlığa sürükleyene oy veriyorsunuz Allah bin kere oy attığınız için b*lanızı versin koyun gibi hala savunduğunuz için ülke bu vaziyette bu hükumet yüzünden açlık sınırının çok çok altında a

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Sizce Recep Ekrem İmamoğlunun diplomasını neden vermiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ekrem İmamoğlu'nun diploması neden iptal ediliyor? 12 cevap verildi
Ekrem İmamoğlu'nun diploması iptal edilmesine ne diyorsunuz? 11 cevap verildi
Erdoğan koltuk gidiyor diye İmamoğlu'nun diplomasını iptal etmesi çok komik değil mi? 11 cevap verildi
Ekrem İmamoğlu’nun diplomasının iptali hakkında ne düşünüyorsunuz? 9 cevap verildi
Recep Tayyip Erdoğan gerçekten üniversite bitirmedi mi? 10 cevap verildi
Ekrem İmamoğlu’nun diploması iptal edildi, ne düşünüyorsunuz? 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨