26 yaşımda yksye çalışmaya başladım çok geç olması kötü mü üniversitede çok zorluk yaşar mıyım?

Hedefim diş hekimliği ve tekrar çalışmak şansımı denemek istiyorum 🥺
26 yaşımda yksye çalışmaya başladım çok geç olması kötü mü üniversitede çok zorluk yaşar mıyım?
Cevapla