Çok çaresizim geleceğim konusunda nasıl bir yol izlemem gerek?

Okuma isteğim yok ama mecburiyetten okuyacağım sadece 2yıllık bölüm okuyacağım okulu uzatmak istemiyorum. Yaşadığım şehirde iyi bir üniversite yok ve iyi bir üniversitede önü açık bir bölüm okumadıkdan sonra zaman kaybı geliyor sizce açıkdan 2üniversite bitirmem daha mı mantıklı?
Çok çaresizim geleceğim konusunda nasıl bir yol izlemem gerek?
Cevapla