Yaşım 23 atanayım diye evde ders çalışıyorum torpilim vs yok nasipse olur mu yoksa boşuna mı çalışıyorum?

Bu yaşta bir gelirimin olmaması beni çok üzüyor elimden geldiği kadar ders çalışıyorum ama geçen sene de çalışmıştım olmadı bu sene de olmazsa ne yapıcam çok moralim bozuluyor ne aşkta ne işte yüzüm gülmedi sizin düşünceniz nedir?
Yaşım 23 atanayım diye evde ders çalışıyorum torpilim vs yok nasipse olur mu yoksa boşuna mı çalışıyorum?
Cevapla