Arkadaşlar ben yüzde seksen ihtimalle otistiğim. Sizce avukat olabilir miyim?

Yani tüm belirtiler var neredeyse. Çok iyi bir ezber yeteneğim var. Hukuk için mezuna bıraktım. Netlerimde baya iyi. Sizce avukatlık yapabilir miyim?

Arkadaşlar ben yüzde seksen ihtimalle otistiğim. Sizce avukat olabilir miyim?
Cevapla