Tıp falan okumak kesinlikle şans bence ne dersiniz?

1. Si çoğu tıpçı aslında tıp okumak istemiyordum diyor mühendislik falan istiyordum diyor.
2. Si çok çalışıyo emek falan diceksiniz fakat emek veren bir çok tanıdığım çok çalışan çalışkan derahaneye giden tanıdıklarım bırakın tıpı dişi eczacılğa bile yaklaşamadi.
Sülalede 10 yıl önce 1 kuzenim tıp kazandı fakat onda sonra kimse kazanamadı. O da garip, yoklukta herif 8 yıl dershaneye gitmiş 5. Sınıftan itibaren nasıl oluyorsa.
Ben şans olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz
Tıp falan okumak kesinlikle şans bence ne dersiniz?
Cevapla