1. Si çoğu tıpçı aslında tıp okumak istemiyordum diyor mühendislik falan istiyordum diyor.
2. Si çok çalışıyo emek falan diceksiniz fakat emek veren bir çok tanıdığım çok çalışan çalışkan derahaneye giden tanıdıklarım bırakın tıpı dişi eczacılğa bile yaklaşamadi.
Sülalede 10 yıl önce 1 kuzenim tıp kazandı fakat onda sonra kimse kazanamadı. O da garip, yoklukta herif 8 yıl dershaneye gitmiş 5. Sınıftan itibaren nasıl oluyorsa.
Ben şans olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz
2. Si çok çalışıyo emek falan diceksiniz fakat emek veren bir çok tanıdığım çok çalışan çalışkan derahaneye giden tanıdıklarım bırakın tıpı dişi eczacılğa bile yaklaşamadi.
Sülalede 10 yıl önce 1 kuzenim tıp kazandı fakat onda sonra kimse kazanamadı. O da garip, yoklukta herif 8 yıl dershaneye gitmiş 5. Sınıftan itibaren nasıl oluyorsa.
Ben şans olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence değil 😂😂 benim dayım doktor bu yılından sonra kalp damar cerrahi olacak
Kaç yaşında
Şu anda 31 yaşında sanırım ama baydur okuyor artık uzman bir doktor olacak
Ve ayrıca babamın amcasının çocuğu da tip okuyor şu anda 2 yılında
Bizim ailede hep yüksek not alıyorlar ama okulu bırakıyorlar 😂😂
Ne alakası var şansla yahu çalışmak azim birazcık zeka
Tamam çalışma ortamı süreç hayatın aile ilişkilerin falan da on numara olmalı. Çok hırslı çalışkan birazda değil çokta çalışkansin. Anne baban seni evde istmeiyor. Sınavdan sonra seni evden atmak için 4 gözle bekliyor sen bu şartlarda kazanabilir miydin misal
Ailesinin dışladığı elektriği dahi olmayan mum ışığında geceleri titreyerek ders çalışarak doktor olanları biliyorum ben hanımefendi mazeret yok olanlar oluyor bir şekilde biz kimse kimseye hiçbir şeyi kolay vaat etmiyor
Film sahnesi mi, ne anlatıyon mum ışığında titreyerek ders çalışanmis adamın aklına ders çalışmak mı gelir o durumda sizin psikoloji kavramından haberiniz yok galiba
İlk 100 şans derler bendeniz ona inanıyorum
tıp okumak boş i, ş