Merhaba , arkadaşlar ben şu an elektronik haberleşme teknolojisi okuyorum sizce mühendisliğe tamamlamalı mıyım?

Merhaba , arkadaşlar ben şu an elektronik haberleşme teknolojisi okuyorum sizce mühendisliğe tamamlamalı mıyım?
Cevapla