merhaba arkadaşlar 32 yaşındayım şu an ön muhasebe işi yapıyorum 6 yıldır aynı meslekteyim.
ama mutlu değilim sağlık okumak istiyorum 32 yaşından sonra sağlık bölümlerinden hangisini şeçebilirm işsiz kalmak istemiyorum lütfen fikirlerinizi paylaşır mısnız?
amaliyathane hizmetleri
anestezi
acil ilk yardım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Attnin atama puani cok yuksek anestezi teoride degil ama pratikte cok riskli ameliyathane hizm bilmiyorum
peki sizin öneriniz var mı? aklıma gelen bölümler bunlardı
Tds rahat
Hangisini yapmaktan daha cok keyif alacaksan onu secmelisin istedigini yapabilirsin bence yasla bir ilgisi yok
Ben şu an yaşlı bakım okuyorum en düşüklerden biri o alım puanı olarak inş atanırım sabırlı biriysen tavsiye ederim
bence sen anestezi okumalısın
muhasebeci işsiz kalmaz. oradan yürümeye bak.
Çocuk babası bölümü
Tıbbi sekreterlik veya anestezi
Biraz konuşabilirmiyiz bende aynı durumdayım. 5 seneye yakın aynı sektördeyim ve geleceğe dair hiç bir düşüncem yok. Ortam olarak hemde. Ben sana mesaj atamıyorum sen bana atabilirmisin