Yaşayamıyorum, çalışmıyorum, atanamadım bir hayatım yok neden her şey bu kadar zor?

Yine ağlıyorum. Yapamadığım her şey için 22 yaşında ağlıyorum. Anneme iyi bi evlat olmak istedim, yüzünü güldürmek maddi ve manevi rahat ettirmek. Geriye kalan her şey hayal kırıklığı. Okudum atanamadım, özelde iş bulamadım, iyice kilo aldım. Hayatımda kimse yok arkadaşlarım kendi hayatına dalmış. Yalnızım. Hayal kırıklığı mi oldum? Ben ne yapacağım Allah aşkına diyin, yeniden mi sınava hazırlanayım, iş nasıl bulacağım, ne yapacağım ne
Yaşayamıyorum, çalışmıyorum, atanamadım bir hayatım yok neden her şey bu kadar zor?
Yaşayamıyorum, çalışmıyorum, atanamadım bir hayatım yok neden her şey bu kadar zor?
Cevapla