Genelde telekomünikasyon şirketlerinin bayilerinde ne iş yapılır?

Vodafone bayiisinde asmışlar da. Eleman arıyorlarmış. Sordum, Cv getir bakalim dediler. Hiç satış deneyimim yok dedim. Onlar da bir şey olmaz bir öğretiriz dediler. Şu an peki ihtiyaç var mı yoksa öyle cv havuzu olsun ihtiyaç halinde kullanırsınız diye mi astiniz yazdım. İhtiyaç var dediler. Bu arada öğretmenim ama öğretmenliği sevmiyorum. Yani üniversitede öğretmenlik okudum ama iş sahada çok da hoşuma gitmedi. Ondan farklı bir iş arıyorum da kendime

Genelde telekomünikasyon şirketlerinin bayilerinde ne iş yapılır?
Cevapla