Şu an psikoloji okuyorum 3. Sınıfa gecicem ve bir kitap yazmak istiyorum yapabilir miyim ve nasıl yapicam?

Şu an psikoloji okuyorum 3. Sınıfa gecicem ve bir kitap yazmak istiyorum yapabilir miyim ve nasıl yapicam?
Cevapla